شناسهٔ خبر: 29895962 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

صندوق قرض‌الحسنه اصحاب رسانه البرز تشکیل می‌شود

گروه اجتماعی ــ رئیس سازمان بسیج رسانه البرز از تشکیل صندوق قرض‌الحسنه اصحاب رسانه استان خبرداد و گفت: یکی از موضوعات کارگشا برای تقویت اقتصاد رسانه‌های استان، تشکیل صندوق قرض‌الحسنه اصحاب رسانه است.

صاحب‌خبر -

صندوق قرض‌الحسنه اصحاب رسانه البرز تشکیل می‌شود

به گزارش ایکنا از البرز، ابراهیم نوروزی‌فر، رئیس سازمان بسیج رسانه البرز، 19 آذرماه در نشست تشکیل و راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه بسیج رسانه که با حضور رئیس شعب بانک قرض‌الحسنه مهرایرانیان استان البرز، عضو شورای عالی بسیج رسانه و مشاور سازمان بسیج رسانه برگزار شد، اظهارکرد: رسانه‌های استان البرز همیشه از تاثیرگذارترین رسانه‌های کشور بوده‌اند ولی به تناسب فعالیت‌های خود مورد توجه مسئولان قرار نگرفته‌اند.
وی تاکید کرد: یکی از موضوعات کارگشا برای تقویت اقتصاد رسانه‌های استان تشکیل صندوق قرض‌الحسنه اصحاب رسانه است.
این مسئول تصریح کرد: سازمان بسیج رسانه البرز برای تعالی فعالیت رسانه‌ها و خبرنگاران تلاش مجدانه‌ای دارد و امیدوارم با همکاری رسانه‌های استان و اعضای بسیج رسانه بتوانند از تسهیلات این صندوق بهره‌مند شوند.
نوروزی‌فر با بیان اینکه اصحاب رسانه به عنوان سربازان و افسران جبهه جنگ نرم استان قلمداد می‌شوند، افزود: باید نقش این فعالان فرهنگی و هنری در حوزه تقویت باورهای دینی و جریان‌سازی رسانه‌ای موثر واقع شود.
وی با اعلام اینکه 500 نفر در البرز به عنوان اعضای سازمان بسیج رسانه فعالیت می کنند، تصریح کرد: بسیج رسانه دغدغه‌های رسانه‌ای استان را بررسی خواهد کرد.
رئیس سازمان بسیج رسانه البرز با بیان اینکه واقعیت‌گرایی و بیان معضلات جامعه باید از سوی رسانه‌های استان تقویت شود، افزود: امیدواریم رسانه‌های استان البرز به مثابه گذشته در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش آفرینی کنند.
نوروزی‌فر با بیان اینکه نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج برای تشکیل این صندوق مبلغ 50 میلیون ریال کمک کرده از دیگر مسئولین و خیرین و همچنین اصحاب رسانه خواست تا برای تقویت صندوق حمایت‌های مالی از این صندوق داشته باشند.
وی گفت: در صورت حمایت‎های مناسب مالی صندوق قادر خواهد بود هر چه زودتر خدمات لازم را اصحاب بسیج رسانه ارائه کند.
انتهای پیام

نظر شما