شناسهٔ خبر: 29895937 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

نماینده دانش آموزان و معلمان ستاد بزرگداشت هفته پژوهش استان قزوین

ارایه ۲۲ طرح برگزیده دانش آموزی و معلمان در هفته پژوهش

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، محمد اسدی نماینده دانش آموزان و معلمان ستاد بزرگداشت هفته پژوهش استان قزوین در نشست دبیران کمیته های هفته پژوهش بیان کرد:پژوهش و طرح های ارائه شده در دو بخش معلمان و دانش آموزان تهیه شده و در آنها محورهای کاربردی و پژوهشی مورد ارزیابی قرار گرفته است و شاهد فعالیت پژوهشی در مدارس هستیم اما نمود رسانه ای این برنامه در هفته پژوهش است.

وی گفت:از میان ۱۰۴۱ اثر ارایه شده، ۲۰ اثر پژوهشی استانی و دو اثر کشوری است که به دبیرخانه ستاد پژوهش ارسال شده و با نظر هیئت داوران از برترین ها تجلیل خواهد شد. همچنین از ۱۳۱ طرح که از سوی معاونت ها معرفی شده، ۲۲ طرح جهت ارایه در هفته پژوهش برگزیده شده است.

نماینده دانش آموزان و معلمان ستاد بزرگداشت هفته پژوهش استان قزوین اظهار کرد:در بخش پژوهش های دانش آموزی که با جشنواره جابربن حیان در مقطع ابتدایی و در جشنواره خوارزمی در مقطع متوسطه برگزارمی شود، ۸ اثر برتر منتخب و دو اثر برتر دانش اموزی به جشنواره راه یافته است.

 

اسدی افزود:در بخش اختراع دانش آموزی، سه اختراع در حوزه مکاترونیک، الکترونیک و مکانیک به دبیرخانه ارسال شده و دست سازه های دانش آموزان مربوط به شاخه ساخت و تولید ماشین ابزار می باشد.

نظر شما