شناسهٔ خبر: 29895784 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

طرح امداد و نجات زمستانه جمعیت هلال احمر در لرستان آغاز شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از آغاز طرح امداد و نجات زمستانه جمعیت هلال احمر در استان لرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ صارم رضایی،مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از آغاز طرح امداد و نجات زمستانه جمعیت هلال احمر در استان لرستان خبر داد.

 صارم رضایی در خصوص جزئیات اجرای طرح امداد و نجات زمستانه هلال احمر در سطح استان لرستان اظهار داشت: این طرح هر ساله و بصورت سراسری با مشارکت دستگاه‌های مربوط همچون پلیس راهور، اورژانس، آتش نشانی و راهداری برگزار می‌شود که هدف از اجرای آن، ایجاد هماهنگی بیشتر و ارتقای توان عملیاتی دستگاه‌های خدمت‌رسان و مسئول در محور‌های مواصلاتی و کوهستانی است تا بتوان بدین شکل، حوادث و سوانحی که به جهت شرایط آب و هوایی که در این فصل بروز می‌نماید را به بهترین نحو ممکن کاهش دهیم و خدمات مناسب و به موقعی به هموطنان حادثه دیده ناشی از حوادث احتمالی آن ارائه کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان لرستان در ادامه این خبر افزود: جمعیت هلال احمر استان لرستان نیز با ۱۹ پایگاه امداد و نجات بین شهری ثابت و ۷ پست امداد و نجات موقت، همچون گذشته در کلیه محور‌های مواصلاتی این استان، آماده خدمت رسانی به هموطنان خواهد بود.

رضایی بیان داشت: در طول برگزاری این طرح که از امروز آغاز شده است، مجموعا تعداد ۹۳۶ نفر نیروی عملیاتی اعم از عوامل کادر و داوطلب، به صورت ۲۴ ساعته در پایگاه‌ها و پست‌های برنامه ریزی شده مشارکت خواهند داشت.

ایشان در ادامه افزود: مدت اجرای این طرح ۹۲روز می‌باشد و تا ۲۳ اسفند قبل از اجرای طرح امداد و نجات نوروزی پایان می‌یابد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:تعداد ۲۶ دستگاه آمبولانس، ۱۲ دستگاه خودروی تخصصی عملیات ست نجات و هر پایگاه ۲۲ قلم داروی مجاز (otc) تکمیل کننده خدمت رسانی عوامل این جمعیت در طرح امداد و نجات زمستانه هلال احمر استان لرستان خواهد بود.

انتهای پیام/ب

آغاز طرح امداد و نجات زمستانه جمعیت هلال احمر در لرستان

نظر شما