شناسهٔ خبر: 29895632 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان بیان کرد:

اجرای سرودهای انقلابی در ۴۰ نقطه از سطح رشت / جانمایی تندیسی ماندگار برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در جلسه هماهنگی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از اجرای سرودهای انقلابی در ۴۰ نقطه از سطح رشت از اول تا ۳۰ بهمن خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، حجت الاسلام مجتبی اشجری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: عدد ۴۰ عددی پر رمز و راز است و در روایات و آیات مورد تاکید قرار گرفته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان تصریح کرد: مردم همواره در تمامی فراز و نشیب ها و با سختی های موجود در کنار انقلاب اسلامی بوده و با وجود تبلیغات منفی دشمن، هیچگاه از اهداف انقلاب فاصله نگرفته اند.

حجت الاسلام و المسلمین اشجری با اشاره به فعالیت و برنامه های ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: این ستاد در سال های گذشته به عنوان ستاد بزرگداشت دهه فجر فعالیت می کرد ولی با چهل ساله شدن پیروزی انقلاب اسلامی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شد.

برنامه های ایام الله دهه فجر ویژه تر از سال های گذشته برگزار خواهد شد

وی با اشاره به اینکه امسال برنامه های ایام الله دهه فجر ویژه تر از سال های گذشته برگزار خواهد شد مطرح کرد: برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تنها مربوط به ایام ۱۲ تا ۲۲بهمن نیست و این برنامه ها به صورت مستمر با کمیت و کیفیت بالا در طول سال برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان عنوان داشت: شبکه های معاند و رسانه های ضد انقلاب به دنبال سیاه نمایی و برجسته کردن نقاط ضعف کوچک بوده و بهتر است با برطرف کردن ایرادات و نواقص جزیی در سطح شهر بهانه ای به دست دشمنان ندهیم.

جلسه هماهنگی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

وی با اشاره به احتمال وقوع بارش برف و باران در ایام الله دهه فجر اظهار کرد: باید با پیگیری و پای کار بودن اجازه ندهیم بارش برف و باران خللی در مراسم ۲۲ بهمن ایجاد کند و هرچند در سال های گذشته حتی در مواقع بارش شدید برف و باران نیز مردم حضور پرشور و گسترده ای در مراسم ۲۲ بهمن داشتند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به تقارن ایام فاطمیه با ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: دهه فجر امسال رنگ و بوی فاطمی دارد و باید در فضاسازی محیطی و تزیینات ایام فاطمیه نیز درنظر گرفته شود.

جانمایی تندیسی ماندگار برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

حجت الاسلام و المسلمین اشجری خواستار جانمایی تندیسی ماندگار برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در معابر رشت شد.

وی از اجرای سرودهای انقلابی در ۴۰ نقطه از سطح رشت خبر داد و گفت: گروه های سرود دانش آموزی و دانشجویی از اول تا ۳۰ بهمن در ۴۰ نقطه پرتردد رشت به اجرای سرود انقلابی می پردازند و می توان از ظرفیت گروه موزیک شهرداری رشت نیز بهره برد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خواستار توجه ویژه به فضاسازی و تزیین معابر منتهی به میدان شهدای ذهاب شد و افزود: میادین و خیابان هایی که با نام های انقلابی مزین شده اند نیز به صورت ویژه زیباسازی و تزیین شوند.

نظر شما