شناسهٔ خبر: 29895465 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پیشکسوت استقلال: نمایش های اخیر شاگردان شفر ستودنی است

تهران- ایرنا- هافبک اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال روند موفقیت آمیزی را شروع کرده و در سه هفته اخیر مسابقات لیگ برتر نمایش های شاگردان وینفرد شفر آلمانی ستودنی و تحسین برانگیز بوده است.

صاحب‌خبر -

«احمد جمشیدیان» روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به پیروزی پرگل پنج بر صفر استقلال برابر سپیدرود رشت اظهار داشت: در این دیدار یک بازی بدون عیب و نقص و عالی را از استقلال شاهد بودیم و آبی پوشان در تمامی خطوط نمایش خوبی داشتند.
وی با بیان اینکه دیدار استقلال با سپیدرود بهترین نمایش آبی پوشان در نیم فصل اول لیگ برتر بود، افزود: بازیکنان جوان و مستعدی که در ترکیب استقلال مجوز حضور در میدان را پیدا می کنند عملکرد خوبی دارند و به نظر می رسد اگر به آنها بیشتر بها داده شود، می توانند در آینده ای نه چندان دور به بازیکنان بزرگی در فوتبال ایران تبدیل شوند.
تیم فوتبال استقلال تهران در سه دیدار اخیر خود در چارچوب لیگ برتر به ترتیب برابر تیم های استقلال خوزستان، صنعت نفت آبادان و سپیدرود رشت به برتری دست یافته و 9 امتیاز کامل این بازی ها را بدست آورده است.
بازیکن اسبق آبی پوشان گفت: استقلال برای حضوری پر قدرت در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نیاز به تقویت دارد و باید در چند پست بازیکن جدید به خدمت بگیرد. آبی پوشان اگر بازیکن درجه یک بگیرند می توانند حرف های زیادی در ادامه بازی های لیگ برتر برای گفتن داشته باشند.
جمشیدیان درباره بازگشت احتمالی سرور جپاروف به استقلال در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر تصریح کرد: این بازیکن ازبکستانی فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی را در خط هافبک استقلال به نمایش گذاشت و از مهره های تاثیر گذار این تیم بود و اگر کیفیت فنی خود را حفظ کرده باشد، می تواند به آبی پوشان کمک کند.
وی خاطرنشان کرد: اگر استقلال می خواهد مدعی قهرمانی در لیگ برتر باشد، باید در ادامه بازی ها نوسان کمتری داشته و مثل هفته های ابتدایی لیگ برتر راحت امتیاز از دست ندهد. هرچند برای تصاحب جام رقیبان سرسختی پیش روی این تیم قرار دارند.
هافبک اسبق آبی پوشان درباره آخرین بازی استقلال در نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر برابر پدیده مشهد نیز تصریح کرد: بازی با پدیده از اهمیت فراوانی برای استقلال برخوردار است و یک محک جدی برای این تیم محسوب می شود.
وی ادامه داد: پدیده در این فصل عالی نتیجه گرفته است و در صورتی که تیم وینفرد شفر در این دیدار به برتری رسیده و سه امتیاز کامل را کسب کند، با روحیه ای عالی به تعطیلات نیم فصل خواهد رفت.
ورزشی**م.ت**9129

نظر شما