شناسهٔ خبر: 29895144 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نظر ضیایی به خودش مربوط است؛

توضیح معاون وزیر ورزش در مورد رفتن مدیرعامل پرسپولیس و ماندن تاج

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش در مورد آخرین وضعیت چند مدیر بازنشسته ورزش توضیحاتی ارائه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر،  محمدرضا داورزنی در مجمع پیشکسوتان اسکی گفت: در سالهای ۶۰ تا ۶۲ هم در کردستان و هم شمال شرق درگیر بودیم که بسیاری از پیشکسوتان اسکی منشا خیر و آموزش اسکی کوهستان بودند.

وی افزود: خیلی خوشحالم بعد از مدتها بسیاری از دوستان را می بینم که منشا خدمات زیادی در راه توسعه اسکی بوده اند و آرزو می کنم شرایط به گونه ای شود که اسکی به جایگاه خودش برسد. در برخی استان ها شرایط اولیه فراهم شده و جای تسکر دارد اما حق مردم ما خیلی بیشتر از این هاست و آرزو می کنم هم طول مدت اسکی را بیشتر کنیم و هم امکانات را افزایش بدهیم چرا که اسکی ورزش بسیار مفید و شادی بخشی است.

معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: از آقای زندی و مجموعه باشگاه پیشکسوتان که زحمت برگزاری این مجمع را کشیدند تشکر می کنم. من هم سعی می کنم آنچه در توان دارم به این باشگاه کمک کنیم چون حق پیشکسوتان خیلی بالاتر از این هاست.

وی در خصوص اینکه ضیایی گفته است  از والیبال استعفا نداده است گفت: سرپرست والیبال کارش را آغاز کرده است. شاید برخی دوستان نسبت به یک قانون اختلاف نظر داشته باشند که چرا مجلس این قانون را داده ولی این باعث نمی شود ما در اجرای آن تعلل کنیم. هر اظهار نظری به خودشان مربوط می شود. ما اگر پیشنهادی داریم به دستگاه های مربوطه ارائه می کنیم اما موظفیم قانون را اجرا کنیم.

وی افزود: از زحمات تک تک روسای فدراسیونهایی که مشمول این قانون شدند و پیشکسوتان بزرگ ما بودند تشکر می کنم البته در مراسمی از آنها تقدیر خواهیم کرد.

وی در خصوص کنار رفتن گرشاسبی از باشگاه پرسپولیس اظهار کرد:اجازه بدهید مجمع باشگاه پرسپولیس و هیات مدیره تصمیمات لازم را خواهد گرفت. قطعا وظیفه ما اجرای قانون است. خواهش من این است به قصه بازنشسته ها نپردازید.

داورزنی در خصوص حکم موقتی تاج برای ریاست فوتبال گفت:حکم موقتی ما در فوتبال نداریم. نقل قولی را از آقای رغبتی کردند که اصلاح شد. تاج از زحمتکشان و ایثارگران و جانبازان کشور است و این ظرفیت را در اختیار ورزش را قرار داده و از ماده ۶۰ استفاده کرده است. در واقع  به نوعی ورزش از این ماده استفاده کرد که ایشان بماند. تاج در ۴ دهه بعد انقلاب در خدمت ورزش  بوده و در مدت مسئولیت فدراسیون بدون حقوق و مزایا کارش را ادامه داده است. بقیه مسائل را هم مجمع انجام می دهد. مسائل فدراسیون فوتبال را فقط مجمع تصمیم می گیرد. بحث تاج، دبیر کلی و بقیه موارد را مجمع تصمیم می گیرد.

وی در پایان در خصوص خصوصی سازی سرخابی ها عنوان کرد: طبق درخواستی که انجام شده و موافقتی که صورت گرفته و کمیسیون اقتصادی دولت نیز آن را تایید کرده است یکی از برنامه ها واگذاری صددرصد سهام سرخابی ها به بخش خصوصی است.

نظر شما