شناسهٔ خبر: 29894772 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

کمال - شجاع؛ پرونده بسته شده کارلوس کی‌روش

دو بازیکن مدعی پرسپولیس در نهایت نتوانستند جواز حضور در تیم ملی تحت هدایت کارلوس کی روش را به دست بیاورند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام لیست 35 نفره تیم ملی برای غربال نهایی حضور در جام ملت‌های آسیا، در نهایت کمال کامیابی نیا و شجاع خلیل زاده به عنوان دو بازیکن مدعی دستیابی به پیراهن تیم ملی در این راه ناکام ماندند.


کامیابی نیا که تا پیش از جام جهانی با حضور در اردوها و تجربه چند بازی ملی یکی از نفرات مورد تایید کارلوس کی روش محسوب می‌شد و در نهایت اما در رقابت با هافبک دفاعی‌هایی مثل امید ابراهیمی، سعید عزت اللهی، علی کریمی، احسان حاج صفی و اکنون احمد عبدالله زاده قافیه را باخت و نتوانست به حضور در جام ملت‌ها امیدوار باشد. این بازیکن که علیرغم مصدومیت کتف در دیدارهای این فصل نمایش قابل قبولی از خود به جا گذاشته بود و توانست یکی از مهره‌های تاثیرگذار برانکو ایوانکوویچ لقب گیرد، طی هفته‌های گذشته و با نزدیک شدن به این رقابت‌ها فارغ از درد مصدومیت در تلاش بود تا خود را یکی از کاندیدهای لیست کی روش معرفی کند. در نهایت اما بعد از اخراج برابر سپاهان، این دومین اتفاق بد برای هافبک پرسپولیس می‌تواند محسوب شود.


شجاع خلیل زاده 5 سال پشت در مصاحبه‌ای مانده که علیه کادرفنی تیم ملی انجام داده است. مدافع پرسپولیس که تحول بزرگی در کیفیت فنی خود صورت داده است و توانسته اکنون به جمع مدافعان قابل اعتنای فوتبال ایران اضافه شود، پیش از این در آستانه جام جهانی برزیل جزو نفرات محبوب کادرفنی تیم ملی محسوب می‌شد. با این حال بعد از خط خوردن در آستانه اعزام به اردوی پایانی، او مصاحبه تندی علیه کادرفنی صورت داد که اکنون باعث شده تا طی 5 سال اخیر در لیست سیاه کارلوس کی روش قرار گیرد. شجاع هرچند در تلاش بود در کنار بالا رفتن کیفیت فنی خود، از نظر اخلاقی نیز با اعلام عذرخواهی از کادرفنی و کارلوس کی روش به این ماجرا پایان دهد، با این حال در لیست سرمربی تیم ملی قرار نگرفت تا همچنان به درخشش در پرسپولیس بیندیشد.

نظر شما