شناسهٔ خبر: 29894595 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

445 کارمند در مسابقات ورزشی شرکت کردند

همدان- ایرنا- مسئول برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی کارکنان دولت همدان گفت: 445 کارمند در این دوره از مسابقات در قالب 13 رشته ورزشی شرکت کردند.

صاحب‌خبر -

عباس سعیدیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این رقابت ها به مدت یک ماه در رشته های پینگ پنگ، طناب کشی، بدمینتون، آمادگی جسمانی، دارت، والیبال در 2 بخش آقایان و بانوان و نیز فوتسال آقایان برگزار شد.
وی بیان کرد: در این پیکارها و در رشته پینگ پنگ آقایان تیم های آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه بوعلی به ترتیب اول تا سوم شدند و در بخش بانوان تیم های دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه بوعلی سینا و آموزش و پرورش نیز عنوان های اول تا سوم را کسب کردند.
سعیدیان افزود: در رشته طناب کشی مردان علوم پزشکی قهرمان شد، دانشگاه بوعلی در جای دوم ایستاد و دانشگاه صنعتی نیز سوم شد و در بخش بانوان دانشگاه بوعلی سینا اول و دانشگاه علوم پزشکی مقام دوم را به دست آورد.
وی خاطرنشان کرد: در آمادگی جسمانی بانوان دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه بوعلی سینا و اداره برنامه و بودجه به ترتیب اول تا سوم شدند ضمن اینکه در بخش آقایان نیز همین رتبه ها کسب شد.
مسئول برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی کارکنان دولت همدان اضافه کرد: در رشته دارت آقایان دانشگاه علوم پزشکی قهرمان شد، دانشگاه بوعلی عنوان دوم را به دست آورد و اداره کل بهزیستی سوم شد و در بخش بانوان دانشگاه بوعلی قهرمان شد، تربیت بدنی الف و تربیت بدنی ب به ترتیب عنوان های دوم و سوم را کسب کردند.
سعیدیان یادآور شد: همچنین در والیبال آقایان آموزش و پرورش اول شد، شرکت گاز در جای دوم ایستاد و دانشگاه بوعلی سینا عنوان سوم را کسب کرد و در بخش بانوان دانشگاه بوعلی ، آموزش و پرورش و دادگستری به ترتیب اول تا سوم شدند.
وی افزود: در رشته بدمینتون نیز دانشگاه علوم پزشکی، تربیت بدنی الف و تربیت بدنی ب در بخش بانوان به ترتیب اول تا سوم شدند و در آقایان نیز علوم پزشکی قهرمان شد، دانشگاه بوعلی سینا عنوان دوم را کسب کرد و علوم پزشکی ب سوم شد.
مسئول برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی کارکنان دولت همدان اظهار داشت: در فوتسال آقایان نیز اداره کل زندان ها قهرمان شد، دانشگاه بوعلی سینا دوم و مسکن و شهرسازی در جایگاه سوم ایستاد.
مسابقات زورخانه ای نیز به دلیل استقبال نکردن دستگاه های دولتی برگزار نشد.
نفرات و تیم های برتر این دوره از رقابت ها به مسابقات ورزشی کارکنان دولت کشور اعزام می شوند.
استان همدان هشت هزار کارمند دارد.
7520/2087

نظر شما