شناسهٔ خبر: 29894538 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کرملین دخالت در اعتراضات فرانسه را رد کرد

سخنگوی کرملین اعلام کرد روسیه در امور داخلی هیچ کشوری از جمله فرانسه مداخله نکرده و نخواهد کرد.

صاحب‌خبر -

کرملین دخالت در اعتراضات فرانسه را رد کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، دمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد روسیه معتقد است هر آن چه دارد اتفاق می‌افتد، منحصرا جزء امور داخلی فرانسه است. ما در امور داخلی هیچ کشوری از جمله فرانسه مداخله نکرده ایم و قصد نداریم مداخله کنیم. گزارش‌های مغایر این مسئله، چیزی به غیر از افترا نیست.

پیشتر گزارش‌هایی منتشر شد دال بر این که کاربران وابسته به روسیه در شبکه‌های اجتماعی در حال فعالیت برای دامن زدن به این اعتراضات هستند.

تایمز The Times انگلیس روز شنبه مدعی شد صد‌ها حساب کاربری وابسته به روسیه تلاش کرده اند این ناآرامی‌ها را تشدید کنند. این روزنامه به نقل از یک شرکت امنیت سایبری اعلام کرد این افراد، تصاویری را منتشر کرده اند که ظاهرا نشان می‌دهد معترضان زخمی شده اند، ولی این عکس‌ها در واقع در دیگر مکان‌ها گرفته شده است.

برخی منابع روز یکشنبه در گفتگو با خبرگزاری فرانسه خاطرنشان کردند مقامات فرانسوی بررسی این گزارش‌ها را آغاز ولی در عین حال اعلام کرده اند اظهارنظر درباره این ادعا‌ها بسیار زود است.

انتهای پیام/

روسیهدخالت در اعتراضات ضد نظام سرمایه داری در فرانسه را رد کرد

برچسب‌ها:

نظر شما