شناسهٔ خبر: 29894530 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

صعود کنندگان به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های اسنوکر انفرادی مشخص شدند

مرحله یک چهارم پایانی رقابت‌های اسنوکر شش توپ انفرادی جشنواره ورزش‌های بیلیاردی برگزار شد و طی آن چهار بازیکن راهی نیمه نهایی شدند.

صاحب‌خبر -

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، مرحله یک چهارم پایانی رقابت های جشنواره ورزش های بیلیاردی در رشته اسنوکر شش توپ انفرادی برگزار شد و طی آن سیاوش مزینی در حالی که سه بر صفر از علی قره گوزلو عقب بود با نتیجه 4 بر 3 پیروز این دیدار شد همچنین امیر سرخوش موفق شد مرتضی ترابی را با نتیجه 4 بر 2 شکست دهد و بابک رستمی با نتیجه 4 بر 2 علی مومنی را از پیش رو برداشت و در آخرین دیدار حامد ذره دوست در مقابل محمدمیر نورزه ای با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی رسید.

در مرحله نیمه نهایی امروز دوشنبه نوزدهم آذرماه حامد ذره دوست در مقابل امیر سرخوش قرار می گیرد و بابک رستمی به مصاف سیاوش مزینی خواهد رفت.

در رشته اسنوکر شش توپ انفرادی 250 بازیکن از سراسر کشور شرکت کردند .

جشنواره ورزش های بیلیاردی در رشته های اسنوکر شش توپ انفرادی،اسنوکر پانزده توپ تیمی، اسنوکر شش توپ پیشکسوتان، اسنوکر شش توپ زیر 21 سال،ناین بال انفرادی و ناین بال بال تیمی در دو بخش آقایان و بانوان سیزدهم تا بیست و سوم آذرماه به میزبانی استان گیلان – بندرانزلی در حال برگزاری است.

منصور مقدم: داوران هم وارد مسابقات حرفه ای های اسنوکر می شوند/ در داوری اسپانسر نداریم

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما