شناسهٔ خبر: 29894521 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مسابقات وزنه برداری ارتش با قهرمانی هوانیروز پایان یافت

مراغه - ایرنا - سی و هشتمین دوره مسابقات وزنه برداری نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراغه با قهرمانی هوانیروز به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، ، در این رقابت ها 80 وزنه بردار در قالب 16 تیم به مدت دو روز پیکار کردند و تیم های پشتیبانی قرارگاه نیروی زمینی و تیپ 116 صفوی قزوین عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
در نتایج انفرادی این مسابقات و در دسته 56 کیلوگرم سعید قره داغی از تیپ 116 قزوین در جایگاه نخست قرار گرفت و محسن حاجی زاده و فرشید محمدی هر دو از تیپ 221 مراغه به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.
در دسته 62 کیلوگرم، سید حمید طاهریان از گروه 44 اصفهان اول شد و میثم رازی از تیپ 116 قزوین و عارف اسدی از تیپ 221 مراغه در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.
در دسته 69 کیلوگرم، سامان منصوبی و نورالله صدرانی هر دو از تیم هوانیروز به ترتیب در جایگاه های اول و دوم این وزن قرار گرفتند.
رقابت های دسته 77 کیلوگرم با قهرمانی خسرو سلیمانیان از تیم پشتیبانی قرارگاه نیروی زمینی پایان یافت و فردین رحیمی از آموزش 02 و مجید محمدعلی پور از تیپ 221 مراغه به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم ایستادند.
در دسته 85 کیلوگرم، حسین کل پرور از تیم پشتیبانی قرارگاه نیروی زمینی در جایگاه نخست و اسماعیل زکی پور از تیپ 116 قزوین در جایگاه دوم این وزن جای گرفتند.
علیرضا علی پور از تیم پشتیبانی قرارگاه نیروی زمینی در دسته 94 کیلوگرم اول شد و مسعود مروت از تیم هوانیروز و روزگار زندی از تیم گروه یازده به ترتیب در رده های دوم و سوم این وزن ایستادند.
در دسته 105 کیلوگرم، مجتبی مشهدیان از تیم تیپ 71 به مقام قهرمانی رسید و یاسین شیرزاد از تیم پشتیبانی قرارگاه نیروی زمینی و صادق عباسی از تیم هوانیروز به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.
در دسته مثبت 105 کیلوگرم نیز، شاهسوند از تیم هوانیروز به مقام قهرمانی رسید و علی محمدی از تیپ 230 و ابراهیم عباسی از تیپ 221 مراغه به ترتیب در مکان های دوم و سوم این وزن ایستادند.
فرمانده تیپ 221 پیاده متحرک هجومی شهید خسروتاش مراغه عصر دوشنبه در مراسم اختتامیه این مسابقات در گفت و گو با ایرنا افزود: کاپ اخلاق این دوره از رقابت ها به تیم تیپ 221 پیاده متحرک هجومی شهید خسروتاش مراغه رسید و این تیم در جایگاه چهارم این رقابت ها قرار گرفت.
سرهنگ شکری افزود: این رقابت ها انتخابی تیم نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران برای اعزام به مسابقات جام باشگاه های آسیا در سال 2018 به میزبانی بحرین بود.
وی اضافه کرد: این دوره از مسابقات با نظارت فدارسیون وزنه برداری و تربیت بدنی ارتش و براساس آخرین قوانین این رشته و به مناسبت گرامیداشت شهدای ارتش و مدافعان حرم برگزار شد.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/9880

نظر شما