شناسهٔ خبر: 29894513 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

نمایشگاه نقاشی سربندهای ماه در قم برپا شد

به گزارش ایرنا، این نمایشگاه حدود 40 تابلو از مجموعه طراحی آثار محمدعلی نادری از هنرمندان استان بوشهر است که به موضوع چهره سرداران شهید اختصاص دارد. در این

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، این نمایشگاه حدود 40 تابلو از مجموعه طراحی آثار محمدعلی نادری از هنرمندان استان بوشهر است که به موضوع چهره سرداران شهید اختصاص دارد.
در این نمایشگاه تصاویری از شهیدانی همچون؛ مهدی زین الدین، مجید زین الدین، مصطفی کلهری، جعفر حیدریان، محمدجواد دل آذر، اسماعیل دقایقی، اسماعیل صادقی، محمد بنیادی، علی اصغر امینی بیات، احمد کاظمی، محمدحسین کریمی، محمدابراهیم همت، عباس دوران، سید مرتضی آوینی، مصطفی چمران، عبدالله بیژنی، مهدی باکری، حمید باکری، علی هاشمی، ابراهیم هادی، محسن وزوایی، نادر مهدوی، محمود کوهکن، زالی پور و محمد به نمایش درآمده است.
همچنین تابلویی از سردار احمد متوسلیان در این نمایشگاه قرار دارد که در زیر آن نوشته شده است: «یک نفر مانده از این قوم که بر می گردد.»
روز 14 تیرماه 1361 خودروی سیاسی سفارت جمهوری اسلامی ایران که در حمایت پلیس دیپلماتیک لبنان از شهر بندری طرابلس به بیــروت باز می گشت، برخلاف قوانین بین المللی و مصونیت دیپـلمات ها در منطقه «برباره» توسط مزدوران مسلح تحت امر رژیم صهیونیستی موسوم به «نیروهای لبنانی» متوقف شد و سه دیپــلمات ایرانی و خبرنگار همراه آنها ربوده شدند.
از آن زمان تاکنون از سرنوشت سید محسن موسوی (کاردار)، احمد متوسلـــیان (وابسته نظامی)، تقــی رستـــگار مقــدم (کارمند) و کاظم اخوان (خبرنگار و عکاس خبرگزاری جمهوری اسلامی) خبری در دست نیست.
این نمایشگاه از ساعت 9 تا 13 و 16 تا 20 برای بازدید عموم تا 27 آذرماه جاری در نگارستان اشراق واقع در خیابان شهدا (صفاییه) دائر است.
محمدعلی نادری از هنرمندان نقاش استان بوشهر است که تاکنون در نمایشگاه های گروهی گوناگونی در شهرهای تهران، تبریز (آذربایجان شرقی) و بوشهر شرکت کرده است.
7406/ 6133/
انتهای پیام

نظر شما