شناسهٔ خبر: 29894412 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

کلوپ: برخورداری از شانس صعود به دور حذفی، فرصت بزرگی برای ما است؛ عملکرد خوب ناپولی در ضدحملات، کارمان را سخت خواهد کرد

امیرعلی پژمان

یورگن کلوپ برخورداری لیورپول از شانس صعود در صورت پیروزی برابر ناپولی را فرصتی عالی می بیند که شاگردانش باید از آن نهایت بهره را ببرند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- تیم یورگن کلوپ فردا (سه شنبه) در دیداری بسیار حساس و سرنوشت ساز در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا، از ناپولی در آنفیلد میزبانی خواهد کرد. لیورپول برای این که صعود کند باید این دیدار را با نتیجه 1 بر 0 یا با اختلاف بیش از 2 گل ببرد. سرمربی قرمزها قبل از این دیدار در خصوص مسائلی همچون تمدید قرارداد با جو گومز، تقابل با ناپولی، صدرنشینی در لیگ برتر و ... صحبت کرده که در ادامه آن ها را مرور می کنیم.

به گزارش جیمز پیرس از لیورپول اکو، یورگن کلوپ در ادامه صحبت هایش در پی تمدید قرارداد جو گومز، افزود:

از زمانی که در لیورپول حضور داشته ام، پیشرفت جو گومز فوق العاده بوده است. در ابتدا به دلیل مصدومیتی جدی، کمی روند پیشرفت او به تاخیر افتاد و وی به زمان نیاز داشت تا به شرایط ایده آل برگردد. جو در فصل گذشته عالی ظاهر شد و طی این فصل فوق العاده بوده است. لیورپول باشگاهی مناسب با فضا و جوی ایده آل برای او است.

- تقابل با ناپولی:

می دانیم که عملکردمان در بازی رفت مقابل ناپولی به اندازه کافی خوب نبود و برابر ستاره سرخ نیز اصلا خوب بازی نکردیم. مقابل پاری سن ژرمن بازی قابل قبولی ارائه دادیم اما باختن در ورزشگاه آن ها چیز عیجبی نیست. در دیدارهای خانگی خوب عمل کرده ایم و فردا باید بهتر از همیشه و در بالاترین سطح کار کنیم.

این که هنوز شانس صعود به دور حذفی را داریم، فرصت بزرگی برای ما است. فردا هر کاری انجام خواهیم داد تا بازی هایی که در آن چندان خوب ظاهر نشده بودیم را جبران کنیم تا راهی دور بعد شویم. از ابتدا بهترین خبر این بود که آخرین بازی مان در مرحله گروهی، در آنفیلد خواهد بود.

- صدرنشینی در لیگ برتر انگلیس:

هنوز در ماه دسامبر قرار داریم و حتی کریسمس فرا نرسیده است. فصل در ماه می به پایان خواهد رسید پس بیش از حد ذوق زده نخواهیم شد. می دانیم باید چه کاری انجام دهیم و از چه راهی به اهداف مان دست یابیم. لیگ برتر در این لحظات چندان اهمیت ندارد زیرا یک بازی برابر ناپولی پیش رو داریم.

- نتیجه مورد نیاز برای صعود:

همه می دانیم با چه نتایجی می توانیم به مرحله حذفی صعود کنیم. ناپولی در ضدحملات خیلی خوب کار می کند و به همین دلیل، کارمان سخت است. اگر قرار است فرصتی خاص پیش رو داشته باشیم، همین بازی برابر ناپولی است پس باید تمام تلاش مان را به کار بگیریم.

- توهین های نژادپرستانه به رحیم استرلینگ در جریان بازی منچسترسیتی برابر چلسی در لیگ برتر:

دیدم که در یک صحنه از بازی، تعدادی از افراد فریاد می زدند؛ دقیقا صحبت های شان را متوجه نشده بودم. به نظرم واکنش استرلینگ عالی بود، چنین اشخاصی لیاقت دریافت احترام یا واکنش ندارند. آن ها باید تنبیه شوند چرا که حداقل 95 درصد از مردم این گونه رفتار نمی کنند.

- عملکرد دفاعی لیورپول:

همواره تلاش می کنیم به بهترین نحوه ممکن دفاع کنیم اما نباید از کیفیت حریفان چشم پوشی کرد. تغییرات تاکتیکی در سیستم بازی تیم ایجاد خواهیم کرد و سعی می کنیم اتمسفری خاص در ورزشگاه ایجاد کنیم.

- احتمال سرمربیگری در سری آ:

هنوز سه سال و نیم از قراردادم با لیورپول باقی مانده و مطمئن نیستم پس از پایان آن، تیمی مرا بخواهد! عاشق غذاهای ایتالیایی هستم اما با زبان این کشور آشنا نیستم.

باید بگویم اورلیو دی لرونتیس (رئیس ناپولی که گفته بود قبلا برای به خدمت گرفتن کلوپ هنگام حضورش در دورتموند اقدام کرده بود) چیزی را پنهان نمی کند و این خصلت او را دوست دارم! درباره صحبت هایم با او به کسی چیزی نگفته بودم اما وی هر از گاهی درباره اش صحبت می کند و کلا به مصاحبه کردن علاقه دارد!

نظر شما