شناسهٔ خبر: 29894360 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مسجدی:

عراقی آزاد، با ثبات و قدرتمند خواست دولت و ملت ایران است

سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد، نخستین سالگرد پیروزی نظامی بر داعش را تبریک گفت و تاکید کرد: عراقی آزاد، با ثبات و قدرتمند خواست دولت و ملت ایران است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، «ایرج مسجدی»،  سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد، روز دوشنبه در پیامی آورده است: 'فرارسیدن سالروز پیروزی دولت و ملت برادر و دوست، جمهوری عراق بر شجره خبیثه و آزادی سرزمین مقدس عراق از لوث وجود این گروه تکفیری را به ملت، دولت، نیروهای مسلح اعم از ارتش، پلیس فدرال، الحشد الشعبی قهرمان و عشایر غیور تبریک و تهنیت عرض می کنم'.
سفیر ایران در بغداد در این پیام تاکید کرده است: 'وجود عراقی آزاد، با ثبات و قدرتمند خواست مسئولان و مردم جمهوری اسلامی ایران و مایه مباهات جهان اسلام است'. 
مسجدی افزوده است: 'همراه با ابراز بهترین شادباش ها، افتخار دارم آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای همراهی و همکاری با دولت و مردم و شریف عراق در دوران بازسازی را اعلام کنم'.
یکسال پیش در چنین روزی در 10 دسامبر 2017 (19 آذر 96 ) نخست وزیر وقت عراق طی مراسمی در جمع نیروهای مسلح این کشور، پیروزی کامل نظامی را بر گروهک ترویستی تکفیری داعش اعلام کرد. 

نظر شما