شناسهٔ خبر: 29893228 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان؛

لزوم پاسخگویی مسئولان به مردم/ دهه فجر امسال رنگ و بوی فاطمی دارد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه پدید آورنده و بقای انقلاب اسلامی مردم هستند گفت: برگزاری چهلمین سالگرد انقلاب رنگ بوی فاطمیه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت،حجت الاسلام«مجتبی اشجری»، امروز (دوشنبه، ۱۹ آذر) درستاد هماهنگی برگزاری برنامه‌های دهه فجر شهرستان رشت درسالن اجتماعات فرمانداری این شهر اظهار کرد: انقلاب اسلامی با خون شهدا  و وحدت ملت ایران شکل گرفت.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه چهلمین سالگرد انقلاب باید باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برپاشود، گفت: چهل در آیات و روایات علامت کمال و استواری است.

 

وی ادامه داد: علی رغم همه توطئه‌ها و تحریم‌های دشمنان علیه کشور و نظام، انقلاب اسلامی تاکنون پا بر جا ایستاده و چهلمین سال پیروزی را جشن خواهد گرفت.

 

اشجری افزود: دشمنان انقلاب اسلامی بر این باور بودند که هیچ‌گاه ملت ایران در برابر این توطئه‌ها و تحریم‌ها دوام نخواهد آورد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان ادامه داد: اما به فضل الهی با وجود تحریم‌ها، گرانی‌ها و نامهربانی‌ها  مردم برای دفاع از انقلاب و نظام همواره در صحنه حضور داشته و دارند.

 

وی به ویژگی‌های انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: بارزترین ویژگی انقلاب اسلامی مردمی بودن آن است، مردم پدیدآورنده و سبب بقای انقلاب بودند، در واقع مردم سرمایه انقلاب اسلامی هستند.

 

اشجری با تاکید بر اینکه در مقابل تجلی حضور مردم در صحنه‌ها مسئولان وطیفه خطیری برعهده دارند، گفت: ارائه خدمت شایسته بهترین وظیفه ای است که همگان از مسئولان نظام انتظار دارند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به تشکیل شورای سیاست‌گذاری راهبردی انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: این شورا در مرکز 22 کارگروه و در استان‌ها 14 کارگروه دارد.

 

 وی اضافه کرد: در این راستا نیز ستاد اجرای و هماهنگی بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب با تشکیل  18 کمیته فعال شده است که برنامه‌های جشن انقلاب را تدارک خواهند داد.

 

اشجری با تاکید بر اینکه برنامه‌های دهه فجر امسال با رنگ و بوی فاطمی برگزار می‌شود، گفت: از مساجد و تکایا در ایام فاطمیه برای اجرای هر چه بهتر و با کیفیت‌تر برنامه‌های  دهه فجر بهره گرفته شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به فضای مجازی اشاره و خاطرنشان کرد: امروزه فضای مجازی تبدیل به فضای حقیقی شده و از این ظرفیت باید بهره‌های لازم  در اجرای برنامه‌ها گرفته شود.

 

وی با اشاره به اینکه جامعه هدف برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر شناسایی شود، اظهار کرد: در قالب هنر اثر ماندگار خواهد شد پس با جلوه‌های هنری با مخاطبان ارتباط برقرار کنید.

 

نظر شما