شناسهٔ خبر: 29893090 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پالایشگاه گاز ایلام به دنبال دریافت جایزه سرآمدی ایران است

R7718/P1377/S6,52/CT11

مدیر تعالی شرکت پالایش گاز ایلام گفت: پالایشگاه گاز ایلام به دنبال دریافت «جایزه سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز ایران» است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، حامد علی‌شیری عصر امروز در جمع رسانه‌ها اظهار داشت:  پالایشگاه گاز ایلام موفق به دریافت «جایزه سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز ایران» شده است.

مدیر تعالی شرکت پالایش گاز ایلام گفت: فرآیند ارزیابی دومین دوره « جایزه سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز ایران» در پالایشگاه گاز ایلام شروع  انجام و این شرکت در راستای  حرکت در مسیر سرآمدی تمام تلاش خود را به کار برده است و امروز شرکت پالایش گاز ایلام یکی از موفق‌ترین برندهای پالایش گاز در کشور است.

 معاون مهندسی و توسعه شرکت پالایش گاز ایلام به شاخص‌ترین اقدامات برای آمادگی این شرکت برای جایزه سرآمدی اشاره و اظهار داشت : چشم انداز این شرکت در افق 1404، برترین شرکت پالایش گاز کشور در زمینه‌های تولید پایدار و مطابق با استاندارد،  اخذ رتبه نخست در بخش‌های ایمنی و پژوهش، استقرار کامل نظام مدیریت بهره‌وری و اخذ تندیس زرین در زمینه تعالی سازمانی می‌باشد.

علی‌شیری به اقدامات انجام شده در این خصوص اشاره و خاطرنشان کرد: استقرار سیستم های‌نوین مدیریتی برای استاندارد سازی فرآیندهای سازمان، مدیریت دانش، مدیریت بهره‌وری، مدیریت امنیت اطلاعات و همچنین پروژه‌های اصلاح و بهبود فرآیند‌های پالایشگاه و تکمیل ظرفیت از اقدامات مهم این شرکت در مسیر تعالی است.

مدیرتعالی شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به این‌که  ارزیابان جایزه سرآمدی تا 21 آذرماه سال جاری در این شرکت مستقر هستند، خاطر نشان‌کرد : اقداماتی نظیر تشکیل کمیته‌های تعالی سازمانی ، انجام خود‌ارزیابی و احصای پروژه‌های بهبود، روند مناسب اجرای پروژه‌های تعیین شده امسال، آماده‌سازی لازم برای حضور در جایزه ،  تدوین اظهار‌نامه این شرکت و غیره را از دلایل آمادگی این شرکت برای حضور در فرایند ارزیابی سرآمدی عنوان کرد.

انتهای پیام/ش

نظر شما