شناسهٔ خبر: 29892094 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دوازدهمین نمایشگاه کتاب در خراسان جنوبی گشایش یافت

R41348/P1336/S6,56/CT11

دوازدهمین نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی ظهر امروز با حضور چند تن از مسئولان استانی و کشوری در محل نمایشگاه بین المللی بیرجند گشایش یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سردار علی قاسمی ظهر امروز در مراسم افتتاح دوازدهمین نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی اظهار داشت: در بحث کنگره شهدا 193 کتاب را خدمت مقام معظم رهبری برده‌ایم.

وی افزود: برنامه‌ریزی کنگره شهدا تدوین 85 کتاب بود اما خوشبختانه تاکنون 122 کتاب ماکت شده و نزدیک 30کتاب دیگر در حال تالیف است.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی بیان کرد: در این راستا 3 مجموعه را ذیل کمیته تدوین و ادبیات تنظیم کردیم که یکی از مجموعه‌ها حفظ و آثار و دیگری موسسه آیه‌های استقامت است.

قاسمی با بیان اینکه در حال حاضر بیشترین کتاب را موسسه آیه‌های استقامت برای کنگره شهدا چاپ کرده است تصریح کرد: مراسم تجلیل از نویسندگان پس از کنگره انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در حوزه کتاب جیبی تاکنون کارهای خوبی انجام شده است خاطرنشان کرد: در 27 کمیته شهدا اتاق اندیشه‌ورزی داریم.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی یادآور شد: سه نهضت و دستاورد را در راستای کنگره شهدا داریم که شامل نذر فرهنگی، تالیف کتاب و نهضت نویسندگی است.

در حاشیه این مراسم از کتاب "سیمای شیدایی" که مجموعه خاطرات و دل نوشته‌های شهید شهاب رونمایی شد.

انتهای پیام/  ت

نظر شما