شناسهٔ خبر: 29891962 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

گشایش محفل عشق، نمایشگاهی از هنرمندان خوش‌نویس مشهدی

نمایشگاه محفل عشق با حضور جمعی از استادان و هنرمندان خراسان رضوی، در نگارخانه رضوان مشهد افتتاح شد.

صاحب‌خبر -
گشایش محفل عشق، نمایشگاهی از هنرمندان خوش‌نویس مشهدیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  مشهد ،مریم‌السادات موسوی ،مدرس انجمن خوش‌نویسان مشهد باشاره به وجود ۶۰ تابلوی خوش‌نویسی به خط نستعلیق؛ از چلیپا تا کتابت در این نمایشگاه گفت: آثاری از ۱۶ هنرجوی خوش‌نویسی سطح ممتاز در این نمایشگاه گرد هم آمده است که که ۱۴ نفراز این هنرمندان، از بانوان می‌باشند.

مریم‌السادات موسوی افزود:این نمایشگاه با همکاری مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی و انجمن خوش‌نویسان ایران شعبه مشهد دایر شده است و در آن، آثاری با مضامین قرآنی و ادبی مانند اشعاری از حافظ شیرازی، سعدی، مولانا، عمر خیام و مهدی اخوان ثالث، به چشم می‌خورد.

وی گفت:این نمایشگاه با هدف ایجاد انگیزه برای بانوان خوش‌نویس ایجاد شده است و امیدوارم در آینده نیز با برپایی نمایشگاه‌های مختلف، این هنرمندان بتوانند توانمندی‌ها و هنر خود را در معرض نمایش بگذارند.


موسوی بیان داشت: برخی از این تابلو‌ها حاصل تلاش هنرجویانی است که تنها یک سال از فعالیت آنان در این رشته هنری می‌گذرد، اما در این مدت کوتاه توانسته‌اند به این سطح از هنر برسند. بی‌شک این امر مشوق خوبی برای بازدیدکنندگان علاقه‌مند به فعالیت و تلاش در رشته خوش‌نویسی است.

نمایشگاه محفل عشق تا پنج‌شنبه، ۲۲ آذر در نگارخانه رضوان مشهد بر قرار می‌باشد.

انتهای پیام //م. ص
 


افتتاح نمایشگاه خوشنویسی در نگارخانه رضوان

برچسب‌ها:

نظر شما