شناسهٔ خبر: 29891405 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

افشای ۳ نامه محرمانه موساد در خصوص جنگ احتمالی در لبنان

مهر نوشت: کمیسر امور خاورمیانه کمیته بین المللی حقوق بشر از سه پیام دیجیتالی رمزگذاری شده موساد رژیم صهیونیستی خبر داد و به قصد ارتش اسرائیل برای جنگ علیه حزب الله پرداخت.

صاحب‌خبر -

به نقل از النشره، «هیثم ابوسعید» کمیسر خاورمیانه ای کمیته بین المللی حقوق بشر به لنگر انداختن ناو آمریکایی در خاورمیانه و پیامهای میان موساد و ستاد ارتش رژیم صهیونیستی و محتوای سه پیام دیجیتالی رمزگذاری شده ای که رد و بدل شده است، پرداخت.

وی افزود: متن پیام اول از اطلاعاتی درباره وجوب انتقال ۲۰۰ نظامی اسرائیلی که هم اکنون در پایگاه هوایی در یکی از کشورهای عربی به سر می برند به یمن حکایت دارد که باید بلافاصله فرماندهی عملیات ویژه و اتاق عملیات مشترک آنرا انجام دهد.

پیام دوم، از ترس و وحشت از میزان برد موشکی حزب الله است به طوری که آنها اطلاعی از سکوهای موشکی و تعداد و نوع موشکها ندارند.

پیام سوم با هدف ارسال این هشدار است که هر گونه عملیات در عمق لبنان ضد حزب الله ماجراجویی است و نمی توان در دو جبهه عمل کرد و توصیه به عملیات ویژه با هماهنگی ارتش اسرائیل می کند.

ابوسعید بیان کرد: موساد برای اولین بار از این نوع پیام های دیجیتالی رمزگذاری شده استفاده می کند. به نظر می رسد که ارتش رژیم صهیونیستی به دنبال عملیات نظامی علیه حزب الله است و موساد از آن هراس دارد و نمی خواهد که ارتش اسرائیل وارد جنگی که تبعاتش مشخص نیست، شود.

۲۳۲۳

نظر شما