شناسهٔ خبر: 29891396 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی خوزستان خبرداد:

توقیف ۲ محموله ۶ میلیاردی کالای قاچاق در خوزستان

اهواز ـ فرمانده انتظامی استان خوزستان از توقیف دو محموله ۶ میلیارد ریالی کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حیدر عباس زاده ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز، اظهار کرد: در راستای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین تحقق شعار «حمایت از کالای ایرانی»، مأموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز بهبهان با اقدامات اطلاعاتی، یک دستگاه اتوبوس حامل بار قاچاق را در این شهرستان شناسایی و در یک عملیات موفق آن را متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار زیادی ابزارآلات فاقد مدارک گمرکی کشف شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را چهار میلیارد ریال برآورد کردند و در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر شد.

سردار عباس زاده در ادامه گفت: در عملیاتی دیگر مأموران پلیس شهرستان ماهشهر یک کامیون حامل ۲۳۱ طاقه قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق را بالغ بر دو میلیارد ریال برآورد کردند، تاکید کرد: در مجموع دو بار توقیف شده ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه با تأکید بر اینکه در این رابطه دو متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی داده شدند، بیان کرد: عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می دهد، از این‌رو تلاش پلیس برای مبارزه با اخلال گران اقتصادی با قوت ادامه دارد.

نظر شما