شناسهٔ خبر: 29891338 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار بوشهر:

امکانات گردشگری در شهرهای ساحلی استان بوشهر توسعه یابد

بوشهر - استاندار بوشهر از ورود بیش از هفت میلیون گردشگری نوروزی در سال جاری خبر داد و گفت: امکانان و زیرساخت‌های گردشگری استان بوشهر به ویژه در مناطق ساحلی توسعه یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند بعد از ظهر دوشنبه در نشست ستاد تسهیلات خدمات سفر استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه گردشگری دارد و شاهد استقبال خوبی از این ظرفیت‌ها هستیم.

وی با تاکید بر لزوم تکمیل زیرساخت‌های گردشگری در شهرها و روستاهای استان تا نیمه نخست اسفند خاطرنشان کرد: استان بوشهر در نوروز امسال به عنوان یکی از استان‌های مطلوب کشور در حوزه گردشگری انتخاب شد.

استاندار بوشهر با اشاره به روند افزایشی مستمر حضور گردشگران در استان بیان کرد: سواحل و دریا یکی از ظرفیت‌های مهم گردشگری استان بوشهر است که باید امکانات تفریحی و گردشگری ساحلی در شهرداران شهرهای ساحلی استان بوشهرتوسعه یابد.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت لنج‌های سنتی در سفرهای دریایی در ایام تعطیلات نوروز در سواحل استان بوشهر خواستار توجه به مسائل ایمنی در زمینه فعالیت لنج‌ها در ساحل و خدمات‌دهی به گردشگران شد.

گراوند خواستار ساماندهی پارک ساحلی بوشهر و تقاطع ورودی و ایجاد شناگاه در نقاط مختلف گردشگر پذیر استان شد و افزود: توسعه اسکله‌های گردشگردی در شهرهای ساحلی استان بوشهر مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در نوروز گذشته بیش از ۷.۴ میلیون نفر گردشگر وارد استان بوشهر شد اضافه کرد:‌روزانه بیش از ۵۰ هزار خودرو در ایام تعطیلات نوروز وارد شهر گناوه می‌شود که باید امکانات لازم برای آنها فراهم شود.

نظر شما