شناسهٔ خبر: 29890566 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

برای توپ طلا گریه نمی کنم

رونالدو: به مودریچ تبریک می گویم ولی.....

کریستیانو رونالدو امسال قافیه توپ طلا را به هم تیمی سابق خود مودریچ باخت و با فاصله زیاد نسبت به او دوم شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در سالی که رونالدو از رئال جدا شد و به یوونتوس رفت، توپ طلا را نیز از دست داد. عده ای معتقدند که اگر او در رئال می ماند، برای ششمین بار می توانست فاتح توپ طلا شود.

 

 

 

 

رونالدو در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت و در مورد رسیدن توپ طلا به مودریچ گفت:« فکر می کنم هر ساله شایسته برنده شدن این جایزه هستم. سخت تلاش می کنم تا بهترین بازیکن دنیا باشم ولی اگر یک سال برنده نشوم، پایان دنیا نیست. در زمین هر کاری برای پیروزی انجام می دهم و آمار و ارقام دروغ نمی گویند.

قرار نیست برای برنده نشدن توپ طلا همیشه آزرده خاطر باشم. دوستان و خانواده فوق العاده ای دارم و در یکی از بهترین تیم های دنیا بازی می کنم. دلایل زیادی برای خوشحال بودن وجود دارد. فکر می کنید چون توپ طلا به من نرسیده، به خانه می روم و شروع به گریه کردن می کنم؟

واضح است از اینکه برنده نشدم، احساس ناامیدی به من دست داد ولی زندگی ادامه دارد و به تلاشم ادامه می دهم. به مودریچ تبریک می گویم چرا که شایسته اش بود ولی سال بعد برای فتح توپ طلا رقابتی دوباره خواهیم داشت و یکدیگر را خواهیم دید. هر کاری خواهم کرد تا بار دیگر فاتح توپ طلا شوم. می فهمید؟»

 

آلگری:« او مربی بسیار خوب و با شخصیتی است و در سال های اخیر به خوبی توانسته با یوونتوس نتیجه بگیرد. یکی از خصوصیات خوب او از نظر من، صراحت کلامش است و اینکه اگر حرفی برای گفتن به شما داشته باشد، رودررو می گوید.»

 

 

نظر شما