شناسهٔ خبر: 29889821 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

دیدار داماش- سایپا پیش از آغاز لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود

دیدار تیم‌های داماش- سایپا در مرحله نیمه نهایی جام حذفی پیش از حضور شاگردان علی دایی در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال ایران روز گذشته پیش از برگزاری دیدار تیم های سپاهان و پرسپولیس برگزار شد و تیم های سپاهان اصفهان، داماش گیلانیان و سایپا تهران که تاکنون به این مرحله صعود کرده اند حریف خود را در مرحله نیمه نهایی شناختند.

بر  این اساس مشخص شد که سایپا باید در این مرحه به مصاف داماش گیلانیان برود و برنده دیدار سپیدرود- پرسپولیس در بازی معوقه مرحله یک هشتم نهایی در صورت عبور از پدیده در مرحله یک چهارم نیمه نهایی را مقابل سپاهان برگزار خواهد کرد.

هرچند سایپا در 2 بازی اخیرش میهمان استقلال تهران و صنعت نفت آبادان بوده اما از آنجاییکه تیم رشتی 3 بازی قبلی خود در جام حذفی را مقابل چوکا تالش، مقاومت تهران و ماشین سازی در خانه حریفان برگزار کرده است این بازی در خانه داماش برگزار می شود. 

تاریخ 2 بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی مشخص نیست همانگونه که 2 بازی باقی مانده از مراحل قبلی این رقابت ها هم معلوم نیست در چه زمانی برگزار می شود. با این حال کمیته مسابقات سازمان لیگ قصد دارد دیدار داماش- سایپا را پیش از حضور شاگردان علی دایی در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا برگزار کند. نارنجی پوشان پایتخت 23 آبان در دور دوم مرحله پلی آف لیگ قهرمانان باید از مینروا پنجاب در ورزشگاه دستگردی تهران میزبانی کنند  و در صورت برتری مقابل این تیم 30 آبان در دوحه به مصاف الریان قطر می رود. 

به همین دلیل سازمان لیگ درصدد است با جلب نظر علی دایی دیدار سایپا با داماش را پیش از برگزاری رقابت های آسیایی این تیم برگزار کند. 

سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ با تائید این خبر از نمایندگان باشگاه سایپا به دلیل حضور در اصفهان برای برگزاری قرعه کشی جام حذفی تشکر کرد.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

نظر شما