شناسهٔ خبر: 29889742 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

"شفر" می تواند استقلال را به روزهای طلایی نزدیک کند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: شفر شرایط سال گذشته را در استقلال نداشت و برای همین برای آماده کردن تیم نیاز به زمان داشت.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

آتیلا حجازی در گفت وگو با سایت باشگاه استقلال تهران با بیان مطلب فوق گفت: متاسفانه در فوتبال ما افراط و تفریط می شود و به کادر فنی فرصت نمی دهند. واقعیت این است که شفر سال گذشته عملکرد خوبی داشت و امسال شرایط قبلی را نداشت زیرا چند بازیکن اصلی از استقلال رفته بودند و طبعا نیاز به زمان داشت تا بتواند خطوط سه گانه را آماده کند.

وی افزود: خوشبختانه استقلال در بازی های اخیر نشان داد که به بالندگی رسیده و از سه بازی ۹ امتیاز لازم را کسب کرده که این حرکت رو به جلو مایه امیدواری طرفداران شده است. البته این آغاز راه است و استقلال باید بیش از پیش تقویت شود و خود را برای مصاف حساس مقابل تیم خوب پدیده و نیم فصل دوم آماده کند.

حجازی در ادامه با تاکید بر اینکه استقلال قابلیت پیروزی در بازی مقابل پدیده را دارد، گفت : مصاف روز پنجشنبه مقابل پدیده بسیار مهم است و قطعا شفر و یکایک نفرات استقلال برای سه امتیاز سرنوشت ساز این بازی بزرگ حساب ویژه ای باز کرده اند. پدیده امسال خیلی خوب ظاهر شده و لذا استقلال باید با اراده ای مصمم و انرژی بالا به مصاف این تیم برود و باتوجه به اینکه این دیدار در تهران برگزار می شود ، هواداران می توانند با حمایت یکپارچه، نقش مهمی در موفقیت تیم محبوب خود داشته باشند.

وی تصریح کرد: اختلاف امتیازهای مدعیان زیاد نیست و استقلال در صورت برتری مقابل پدیده حتی می تواند خود را به عنوان مدعی قهرمانی مطرح کند و با روحیه ای دوچندان خود را مهیای حضور در نیم فصل دوم کند . به باور بنده باید در نیم فصل دوم چند مهره محوری جذب شوند و در کنار آن به جوانان آتیه دار نیز میدان داده شود.

حجازی در پایان خطاب به هواداران استقلال گفت: طرفداران نباید عجله بخرج دهند و تنها به تشویق و حمایت از استقلال بپردازند تا شفر بتواند با فراغ بال و در فضایی آرمانی، این تیم را به مرز بلوغ روحی و روانی برساند. مطمئن هستم که این مربی توانمندی بالایی دارد و می تواند استقلال را به روزهای طلایی نزدیک کند.

 

نظر شما