شناسهٔ خبر: 29889665 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ادعای حقوق بشری آمریکایی سرابی بیش نیست

دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر گفت:ادعای حقوق بشری آمریکایی سرابی بیش نیست و نظام سلطه از ترفند حقوق بشری طرفی نخواهد بست.

صاحب‌خبر -

 //به گزارش خبرنگار حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امین انصاری دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در نشست  "نقض حقوق بشر توسط آمریکا در غرب آسیا" که امروز دوشنبه 19 آذر  در خبرگزاری تسنیم برگزار شد، با اشاره به حادثه تروریستی چابهار اظهار کرد:حادثه  تروریستی چابهار که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان شد  یکبار دیگر قساوت و خباثت دشمنان ملت ایران را آشکار ساخت و به فرموده رهبر عزیزمان این مزدوران قسی القلب که به روی زن و کودک و مردم بیگناه آتش می‌گشایند وابسته به همان مدعیان دروغگو و ریاکارند که پیوسته دم از حقوق بشر می‌زنند.

دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر بیان کرد:قطعا در مواجهه تعالیم عالیه اسلام با سایر مکاتب، اعتلا و برتری از آن اسلام است و دقت در آموزه‌های دینی روشن می‌نماید که چالش‌های متعددی با تعالیم دیگر دارد از جمله در زمینه حقوق بشر، که دیدگاه اسلام با حقوق بشر آمریکایی تقابل جدی دارد.

وی ادامه داد: ادعای حقوق بشری  آمریکایی سرابی بیش نیست و نظام سلطه از ترفند حقوق بشری طرفی نبسته و نخواهد توانست که بیش از پیش چهره خود را در نقاب حامی بشر مخفی کند.

 انصاری افزود: سیاست‌های پلید آمریکا و اسرائیل و اذنابانشان همچون رژیم کودک کش عربستان سعودی گویای این حقیقت است که موضوعات و مفاهیمی همچون حقوق بشر جز بازیچه در دستان کثیف این مدعیان دروغین نبوده و نیست.


وی تصریح کرد: اگر حمایت‌های پنهان و آشکار آمریکا و اسرائیل و رژیم‌های وابسته به آن‌ها  نبود هیچگاه ملت‌ها و کشور‌های اسلامی فتنه‌ای همچون داعش را نمی‌دیدند.

دبیر کل سازمان جوانان حقوق بشر گفت: از بررسی رفتار و خروجی مواضع و عملکرد گذشته آمریکا می‌توان فهمید   که  فاصله ادعا تا واقعیت زمین  تا آسمان است، زیرا آمریکا علیرغم اینکه بزرگترین مدعی حقوق بشر است خود نیز بزرگترین ناقض حقوق بشر شناخته می‌شود.
انتهای پیام/

نظر شما