شناسهٔ خبر: 29889499 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

دربی‌ والیبال ارومیه

از دربی پگاه- آذرپیام در سال ۸۴ تا دربی دورنا-شهرداری در سال۹۷

شهر ارومیه، چهارشنبه این هفته شاهد دربی در لیگ برتر والیبال خواهد بود.

صاحب‌خبر -

شهر ارومیه به عنوان پایتخت والیبال آسیا با هواداران بیشمار و پرشورش همیشه به عنوان یکی از ارکان والیبال ایران و حتی آسیا نامیده می شود.

شهری که با تعداد زیاد ملی پوشانش در تیم ملی،زمین های خاکی بیشمار والیبالش،تشویق های بی نظیر و بیمانند هواداران تیفوسی اش و فرزندانی که از دوران کودکی با توپ والیبال آشنا شده و بزرگ می شوند به شایستگی لقب شهر عاشقان والیبال را یدک می کشد.

یکی از ویژگی های شهر ارومیه در تاریخ والیبالش،حضور دو تیم از این شهر در عرصه لیگ برتر می باشد به گونه ای که در سالهای ۸۴ و ۸۵ دیدارهای تیم های پگاه و آذرپیام با یکدیگر به عنوان دربی پایتخت والیبال آسیا هیجان و حساسیت ویژه ای را در شهر ارومیه ایجاد می کرد.

این دو تیم که در بالای جدول رده بندی قرار داشتند و با یکدیگر در کورس رقابت بودند تماشاگران مختص خود را به سالن کشانده و باعث بالا رفتن سطح لیگ برتر می شدند.

حال پس از ۱۳ سال دوباره دو تیم با نامهای شهرداری و دورنا از شهر ارومیه در لیگ برتر حاضر شده اند و قرار است چهارشنبه ۲۱ آذر با یکدیگر رودررو شوند.

متاسفانه وضعیت این دو تیم اصلا شایسته اعتبار والیبال ارومیه نبوده و در حال حاضر در ته جدول جا خوش کرده اند.

این دو تیم برای فرار از منطقه خطر پا به این دیدار خواهند گذاشت تا بتوانند از اعتبار تیم خود دفاع نمایند.

تیم شهرداری تلاش می نماید دومین پیروزی خود در لیگ ۹۷ را کسب نماید و دورنا نیز به دنبال کسب اولین پیروزی اش می باشد.

باید بنشینیم و ببینیم که آیا این دیدار به عنوان اولین دربی والیبال ارومیه پس از ۱۳ سال خواهد توانست به مانند دربی سالهای دور هواداران را به سالن کشانده و شورشوق ایجاد نماید یا به دور از هیاهو در محیطی آرام دو تیم به مصاف هم خواهند رفت.

نظر شما