شناسهٔ خبر: 29889419 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

با درخشش در مسابقات بسکتبال؛

دو دانشجوی واحد قشم به اردوی تیم ملی بسکتبال دانشجویان ایران راه یافتند

ستار دشت‌پیما و علی شب‌تاری، دو دانشجوی بسکتبالیست دانشگاه آزاد قشم هستند که توانستند به اردوی تیم ملی بسکتبال دانشجویان ایران راه یابند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسابقات بسکتبال دانشجویان دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور با کسب مقام سومی تیم منتخب استان هرمزگان به پایان رسید.
 
در این دوره از مسابقات که با حضور هفت تیم و در نجف آباد اصفهان از نهم آذرماه آغاز شده بود روز پنجشنبه ۱۵ آذر ماه با درخشش دو بسکتبالیست دانشگاه آزاد اسلامی قشم و دعوت به اردوی تیم ملی و همچنین صعود آن‌ها به لیگ دسته اول کشورخاتمه یافت.

در این دوره از مسابقات دو دانشجوی بسکتبالیست به نام‌های ستار دشت‌پیما از و علی شب‌تاری هر دو از این واحد دانشگاهی توانستند به اردوی تیم ملی دانشجویان کشور راه یابند.

اعضای این تیم متشکل از علی شب‌تاری، ستار دشت‌پیما، عمار صغیری، آراد مافی، محمد معیری، امیرعباس ازدانش، سعید ابوالحسنی، عزیز یمینی، محمدرضا طاهری، آریا ملک‌پور وداریوش قاسم‌زاده به عنوان بازیکن و محمد زرنگاری کاپیتان و بازیکن مربی، مهدی صابری کمک مربی و امین سلیمانی سرپرستی این تیم را بر عهده داشتند که با کسب عنوان سوم این تیم مسابقات را به پایان رسید.

نظر شما