شناسهٔ خبر: 29889097 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در فارس:

اختلاف سیاسی دانشجویان موجب بد اخلاقی نشود/ حفظ مردم سالاری دینی

شیراز _ نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: اختلاف سیاسی در میان دانشجویان اشکال ندارد اما بد اخلاقی نباید وجود داشته باشد زیرا ارزش ها در انقلاب ما بسیار مهم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله لطف‌الله دژکام بعداز ظهر دوشنبه در نشست صمیمی با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی به مناسبت روز دانشجو تاکید کرد: عدالت خواهی و پرداختن به آن همواره مورد توجه ما بوده به طوری که آرمان‌عدالت‌خواهی را رها نکرده و در حال حاضر سه هفته است روی آن در خطبه‌های نمازجمعه صحبت می‌کنیم و این مهم نیز بیش از پیش ادامه می‌یابد.

وی با بیان اینکه باید برای رفتارهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و سایر زمینه‌ها مدل و الگو داشته باشیم افزود: باید جاده‌های سنگلاخ را صاف کرد تا دشمنان بدانند ما این کاره هستیم و برای رسیدن به هدف سختی مهم نیست.

نماینده ولی فقیه در فارس با بیان اینکه نباید در این موضوع، بگوییم هیچ راهی را در این چهل سال انقلاب طی نکرده‌ایم بیان کرد: مردم ما خیلی برای انقلاب سرمایه‌گذاری کردند و به یمن آنان به پیروزی دست یافته‌ایم و باید قدردان آنان باشیم.

آیت الله دژکام با اشاره به اینکه برای پاسداشت و حفظ این انقلاب و دستاوردهای آن نیازمند ردیف و قافیه هستیم گفت: معتقدیم اگر مردم سالاری دینی را از دست دهیم با شکست روبرو می‌شویم.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: امروز اگر می‌خواهیم انقلاب و دستاوردهای آن را نگه داریم باید در جهان نیز با قافیه مردم سالاری صحبت کنیم تا محکوم به شکست نشویم.

وی خطاب به دانشجویان که دارای سلایق مختلف سیاسی هستند، گفت: با هم اختلاف دیدگاه داشته باشید ولی رفتارغیراخلاقی نکنید،انقلاب ما انقلاب ارزش‌ها است و باید به این مهم پایبند باشیم.

نظر شما