شناسهٔ خبر: 29889065 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین:

گازرسانی به ۹ هزار مشترک جدید در استان قزوین

قزوین- مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از جذب بیش از ۹هزار مشترک در بخش های شهری و روستایی استان در ۸ماهه امسال خبر داد و گفت: در حال حاضر ۴۰۶ هزار و ۸۹۸ مشترک از نعمت گازطبیعی بهره مند هستند.

صاحب‌خبر -

اسماعیل مفرد بوشهری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون ۹ هزار و ۷۱۹ مشترک جدید به جمع مشترکین گاز پیوستند افزود: از این تعداد مشترک ۴ هزار و ۸۰۴ مشترک شهری و ۴ هزار و ۹۱۵ مشترک روستایی هستند که در بخش های مختلف استان از این نعمت بهره مند شده اند.

وی اظهار داشت: ۱۰۰ درصد خانوارهای شهری و ۸۴ درصد خانوارهای روستایی در قالب ۲۵ شهر و ۴۷۰ روستا به شبکه سراسری گاز متصل هستند. وی تعداد مشترکین روستایی را حدود ۲۵ درصد کل مشترکین استان دانست که نشان از توجه ویژه به مقوله گازرسانی به روستاها در سال های اخیر دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با اشاره به سرد شدن هوا و افزایش مصرف گاز در بخش خانگی گفت: از مشترکین گاز تقاضا داریم همچون سال های گذشته در نهایت دقت و توجه مدیریت مصرف گاز را در خانه های خود پیگیری نمایند تا علاوه بر کمک به اقتصاد خانواده، در حفظ این سرمایه ملی نیز سهم بسزایی داشته باشند.

نظر شما