شناسهٔ خبر: 29889037 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

ارائه 20 اثر برتر دانش آموزی در هفته پژوهش استان قزوین

هفته پژوهش 23 تا 29 آذرماه سال جاری به میزبانی دانشگاه پیام نور قزوین در سالن ورزشی این دانشگاه در مینودر

صاحب‌خبر -

هفته پژوهش 23 تا 29 آذرماه سال جاری به میزبانی دانشگاه پیام نور قزوین در سالن ورزشی این دانشگاه در مینودر برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از قزوین، نصرت الله علیرضایی رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد هفته پژوهش و فناوری استان قزوین با اعلام این مطلب ، روز دوشنبه در نشست خبری دبیران ستاد برگزار کننده هفته پژوهش، تاکید کرد : مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با درک و اهمیت موضوع پژوهش، در راستای برنامه های تدوین شده گام بردارند.

نماینده دانش آموزان و معلمان در ستاد هفته پژوهش استان نیز در این نشست اظهار داشت: از بین 20 اثر برتر دانش آموزی استان که به دبیرخانه ستاد پژوهش ارسال شده، 2 اثر برگزیده کشوری هستند.

محمد اسدی ادامه داد: پژوهش های این حوزه در 2 بخش معلمان و دانش آموزان لحاظ شده که در حوزه معلمان محورهای کاربردی و پژوهشی مورد توجه قرار گرفته اند.

به گفته این مسئول، در حوزه پژوهشی آموزش و پرورش 131 طرح از طریق معاونت های ادارات کل ارسال و در نهایت نیز 22 اثر برای هفته پژوهش برگزیده شدند.

اسدی یادآور شد: در بخش اختراعات و اکتشافات دانش آموزی نیز سه اختراع در حوزه مکاترونیک، الکترونیک و مکانیک امسال به این دبیرخانه ارسال شده است.

انتهای پیام

نظر شما