شناسهٔ خبر: 29889016 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

آرین روبن: اگر پیشنهاد خوبی نباشد بازنشسته می‌شوم

آرین روبن ستاره‌ی هلندی کهنه‌کار بایرن مونیخ که هفته‌ی پیش اعلام کرده بود در پایان فصل از بایرن جدا خواهد شد گفت: درباره‌ی آینده‌اش هنوز تصمیم قطعی‌ای نگرفته است.

صاحب‌خبر -
 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، آرین روبن ستاره‌ی هلندی و کهنه‌کار باشگاه بایرن مونیخ که سال‌ها است یکی از استوانه‌های اصلی این تیم آلمانی به حساب می‌آید هفته‌ی پیش در خبری عجیب اعلام کرد که در پایان فصل از بایرن جدا خواهد شد. این هفته نشریه‌ی آلمانی کیکر به سراغ آرین روبن رفته تا با او درباره‌ی آینده‌اش بعد از بایرن مونیخ صحبت کند، ولی روبن به کیکر می‌گوید هنوز درباره‌ی آینده‌ی بعد از بایرن خود تصمیم قطعی‌ای نگرفته است.

آرین روبن به کیکر گفت:" تصمیمی مثل این جدایی طبیعتاً برای هر فوتبالیستی یک اتفاق بزرگ است. هیچکس راجع به چنین مساله‌ای یک روزه تصمیم نمی‌گیرد. هیچکس نباید شک کند که من در این باشگاه راحتم و چه باشگاه و چه هوادارانش را دوست دارم. ولی به نظرم وقت آن رسیده که این حرکت را انجام بدهم".

روبن، اما در ادامه در مقابل اصرار‌های خبرنگار کیکر به گرفتن اطلاعات، احتمال بازنشسته شدن را رد نمی‌کند، ولی در نهایت اقرار می‌کند که اگر پیشنهاد خوبی از راه برسد آن را رد نخواهد کرد. روبن گفت:" اگر پیشنهادی بیاید که برایم ۱۰۰ درصد قانع‌کننده باشد، یعنی پیشنهادی باشد که بتوانم با دیدنش بگویم این همان کاری است که دلم می‌خواهد بکنم، در این صورت به بازی کردن ادامه خواهم داد. ولی اگر پیشنهاد ایده‌آلی از راه نرسد، دوران بازی من به پایان می‌رسد".

هفته‌ی پیش بعد از اعلام خبر جدایی روبن از بایرن، بسیاری از تحلیلگران معتقد بودند که او قبل از خداحافظی با فوتبال به کشورش هلند بازگشته و برای تیم زادگاهش گورینگن بازی خواهد کرد، ولی روبن در این باره گفت:" همینطور که قبلاً هم گفته‌ام درباره‌ی بازگشت نمی‌توانم قول بدهم. چون وقتی آدم قولی می‌دهد باید بتواند به قولش وفادار بماند".

نظر شما