شناسهٔ خبر: 29888950 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

اجرای سرودهای انقلابی در نقاط چهل گانه رشت

گروه اجتماعی ـ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از اجرای سرود‌های انقلابی در ۴۰ نقطه از سطح شهر رشت خبر داد و گفت: گروه‌های سرود دانش آموزی و دانشجویی از اول تا سی ام بهمن در نقاط چهل گانه پرتردد رشت به اجرای سرود‌های انقلابی می‌پردازند.

صاحب‌خبر -

اجرای سرودهای انقلابی در نقاط چهل گانه رشت

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان امروز، 19 آذرماه در جلسه هماهنگی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در شهرداری رشت برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: عدد چهل عددی پر رمز و راز بوده و در آیات و روایات اسلامی بسیار بر آن تاکید شده است.

وی بیان کرد: مردم همواره در تمامی فراز و نشیب ها و با سختی های موجود در کنار انقلاب اسلامی بوده و حتی تبلیغات منفی دشمن هیچگاه آنان را از اهداف انقلاب دور نکرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به فعالیت ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان، گفت: این ستاد در سال های گذشته به عنوان ستاد بزرگداشت دهه فجر فعالیت می کرد، اما در چهل سالگی انقلاب ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شد.

‌اشجری با اشاره به اینکه امسال برنامه های ایام الله دهه فجر ویژه تر از سال های گذشته برگزار خواهد شد، گفت: برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تنها مربوط به ایام 12 لغایت 22 بهمن نیست و این برنامه ها به صورت مستمر و با کمیت و کیفیت بالا در طول سال برگزار می شود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با خواست و اراده مردم شکل گرفته است، ابراز کرد: به کوری چشم دشمنان، بقا و تداوم این انقلاب نیز با حضور مقتدرانه مردم در همه صحنه های اجتماعی و سیاسی رقم می‌خورد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان «افتخار به گذشته؛ امید به آینده» را شعار محوری برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: شبکه های معاند و رسانه های ضد انقلاب به دنبال ناامید کردن مردم از طریق سیاه نمایی و برجسته کردن نقاط ضعف کوچک بوده و بهتر است با برطرف کردن ایرادات و نواقص جزیی در سطح شهر بهانه ای به دست دشمنان ندهیم.

‌اشجری با اشاره به احتمال وقوع بارش برف و باران در ایام الله دهه فجر، خاطرنشان کرد: باید با پیگیری و پای کار بودن اجازه ندهیم بارش برف و باران خللی در مراسم 22 بهمن ایجاد کند؛ هرچند در سال های گذشته حتی در مواقع بارش شدید برف و باران نیز مردم حضور پرشور و گسترده ای در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن داشتند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به تقارن فاطمیه دوم با ایام الله دهه فجر، متذکر شد: دهه فجر امسال رنگ و بوی فاطمی دارد و باید در فضاسازی محیطی شان ایام فاطمیه نگه داشته شود.

وی خواستار جانمایی تندیسی ماندگار برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در معابر رشت شد و خاطرشنان کرد: همه کارها در قالب هنر ماندگار می‌شود لذا باید از ظرفیت هنرمندان برای خلق آثار فاخر و نوآورانه جهت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم به ویژه نسل جوان استفاده کنیم.

‌اشجری از اجرای سرودهای انقلابی در 40 نقطه از سطح شهر رشت خبر داد و گفت: گروه های سرود دانش آموزی و دانشجویی از اول تا سی ام بهمن در نقاط چهل گانه پرتردد رشت به اجرای سرودهای انقلابی می پردازند که در این راستا می توان از ظرفیت گروه موزیک شهرداری رشت نیز بهره برد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان همچنین خواستار توجه ویژه به فضاسازی و تزیین معابر منتهی به میدان شهدای ذهاب شد و تاکید کرد: میادین و خیابان هایی که با نام های انقلابی و شهدای انقلاب مزین شده نیز به صورت ویژه زیباسازی و تزیین شوند.

انتهای پیام

نظر شما