شناسهٔ خبر: 29888841 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رفتار خشونت آمیز پلیس فرانسه با زن معترض او را تا مرز خفگی پیش برد +فیلم

ویدئویی را مشاهده می‌کنید که در آن پلیس فرانسه خانم معترض را با لباسش بر روی زمین می‌کشد تا جایی که به مرز خفگی می‌رسد.

صاحب‌خبر -

رفتار خشونت آمیز پلیس فرانسه با زن معترض+ عکسبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ناآرامی‌های شهر پاریس به دنبال اعتراضات خیابانی مردم معترض در کشور فرانسه همچنان ادامه دارد.

برخورد تند پلیس با شهروندان معترض فرانسوی از جمله مواردی است که در پی نا آرامی‌های پاریس مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته و تصاویر و فیلم‌های متعددی توسط کاربران فرانسوی و دیگر کاربران در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

در برخی از این فیلم‌ها و تصاویر چهره زنان معترض و برخورد خشونت‌آمیز پلیس فرانسه به چشم می‌خورد و مدعیان دفاع از حقوق زنان چون مسیح علینژاد و سایر این افراد همچنان در سکوت به سر می‌برند و از ترس به خطر افتادن منافع خودشان، کسی در مقابل این ظلم و تعدی حرفی نمی‌زند و واکنشی نشان نمی‌دهد.

در ادامه ویدئویی کوتاه از برخورد خشن پلیس با یکی از زنان معترض فرانسوی که جزو جلیقه زردها به شمار می‌رود را مشاهده می‌کنید که پلیس پس از بازداشت وی چندین متر پیکر او را به روی زمین می‌کشد. پلیس فرانسه خانم معترض را با لباسش بر روی زمین می‌کشد تا جایی که به مرز خفگی می‌رسد.

علی رغم انتشار تصاویر فوق در شبکه‌های اجتماعی داعیه داران دروغین حقوق زنان همچون مسیح علینژاد و دیگر فمنیست‌ها در برابر آن سکوت کرده‌اند. مسیح علینژاد بارها در نقاط مختلف خود را مدافع حقوق زنان در همه جای دنیا معرفی کرده است و ادعای حمایت از زنان در معرض خشونت را دارد.

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6758188/9071669?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

نظر شما