شناسهٔ خبر: 29888232 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

لرستان| ساماندهی پنج‌شنبه بازار در کوهدشت؛ برخورد با مسافربرهای شخصی

R41450/P1361/S6,72/CT1

رئیس پلیس راهور شهرستان کوهدشت با اشاره به ساماندهی پنج‌شنبه‌بازار در مجاورت ترمینال هجرت این شهرستان گفت: پلیس راهور کوهدشت با خودروهای مسافربر شخصی مسیر کوهنانی که سبب ایجاد ترافیک در شهر می‌شوند طبق قانون برخورد می‌کند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ سعید آبباریکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کوهدشت با بیان اینکه پلیس راهور این شهرستان به‌طور روزانه با خودروهای مسافربر شخصی مسیر کوهنانی که سبب ایجاد ترافیک در شهر می‌شوند طبق قانون برخورد می‌کند، اظهار داشت: خلافی برخی از این خودروها بیش از یک‌میلیون تومان بوده و به پارکینگ منتقل شده‌اند.

وی با بیان اینکه تمام میوه‌فروشان سیار در مجاورت ترمینال هجرت که در پنج‌شنبه‌ها ترافیک را در این مسیر ایجاد می‌کردند به کندرو منتقل شده‌اند، عنوان کرد: با ساماندهی پنج‌شنبه‌بازار کوهدشت ترافیک این محور روان شده‌است.

رئیس پلیس راهور شهرستان کوهدشت از برخورد قاطع پلیس با رانندگان متخلف در این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: پلیس راهور کوهدشت با هدف تأمین امنیت ترافیکی و افزایش ایمنی با رانندگان متخلف و قانون‌گریز برخورد قاطع خواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه باید موتورسیکلت‌سواران را به‌سوی استفاده از کلاه‌ایمنی و رعایت قوانین سوق دهیم، بیان کرد: پلیس راهور کوهدشت با توجه به ایجاد خطرات برای راکبان موتورسیکلت با مشارکت خیرین محلی کلاه‌ایمنی را بین موتورسیکلت‌سواران این شهرستان توزیع کرده‌است.

انتهای پیام/ن

نظر شما