شناسهٔ خبر: 29887815 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

رئیس اداره امور فناوریهای مکانیزه جهاد کشاورزی زنجان:

کسب رتبه نخست در جذب حوزه مکانیزاسیون توسط جهاد کشاورزی زنجان/ جذب ۱۵۸درصدی اعتبارات تا به امروز

جهاد کشاورزی زنجان رئیس اداره امور فناوریهای مکانیزه جهاد کشاورزی زنجان با اشاره به جذب اعتبارات در حوزه مکانیزاسیون کشاورزی گفت: جهاد کشاورزی زنجان رتبه نخست کشوری در جذب اعتبارات خط اعتباری مکانیزاسیون را کسب کرد.تبه نخست کشوری در جذب اعتبارات خط اعتباری مکانیزاسیون را کسب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مظفر یوسفی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; از جذب 158 درصدی اعتبارات خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی استان در سال 97 خبرداد و اظهار کرد: طی سال جاری سهمیه ابلاغی استان از اعتبارات خط اعتباری مکانیزاسیون 35 میلیارد و 500 میلیون تومان بوده است که سازمان جهاد کشاورزی استان تاکنون موفق به جذب 56 میلیارد تومان از این محل شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 2 هزار و 400 طرح معادل 128 میلیارد تومان از محل خط اعتباری مکانیزاسیون به بانک های عامل در استان زنجان معرفی شده است، عنوان کرد: با جذب 56 میلیارد تومان اعتبار مذکور، از این تعداد یک هزار و 74 طرح منجر به عقد قرارداد شده است.

رئیس اداره امور فناوریهای مکانیزه جهاد کشاورزی زنجان با اشاره به اینکه پیش‌بینی می شود جذب اعتبارات تا پایان سال به 70 میلیارد تومان هم برسد، خاطرنشان کرد: میانگین جذب اعتبارات خط اعتباری مکانیزاسیون در کشور 45 درصد است که سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان تاکنون با جذب 158 درصدی اعتبارات، رتبه نخست را در سطح کشور به خود اختصاص داده است.

یوسفی‌پور بیان کرد: با مجموع اعتبارات جذب شده طی سال جاری 754 دستگاه تراکتور، 4 دستگاه کمباین، 300 دستگاه انواع ادوات دنباله بند کشاورزی و 20 دستگاه ماشین‌آلات و تجهیزات زیر بخش دام و طیور و آبزیان خریداری و به متقاضیان در مناطق مختلف استان زنجان تحویل داده شده است.

رئیس اداره امور فناوری های مکانیزه سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان اضافه کرد: امسال همچنین مبلغ 3 میلیارد تومان از محل اعتبارات اشتغال روستایی برای خرید ادوات نوین باغبانی از جمله روتیواتور و تراکتورهای باغی برای مدیریت خاکورزی باغات استان تامین شده است.

وی تصریح کرد: استان زنجان در ارتقای ضریب مکانیزاسیون کشاورزی دارای رتبه دوم کشوری است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما