شناسهٔ خبر: 29887808 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نرم افزار CRM چه کمکی به کسب‌وکار شما می‌کند؟

بررسی ویژگی‌ها و امکانات SarvCRM

راهکار شما برای بهبود درآمد کسب‌وکارتان چیست؟ چطور می‌توانید نرخ جذب مشتریان جدید را افزایش دهید؟ چگونه اطمینان حاصل خواهید کرد که مشتریان فعلی همچنان با شما باقی خواهند ماند؟

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام سرونو، در صورتی که این موضوعات دغدغه شما نیز هستند، پیشنهاد می‌کنم در خواندن این مطلب با ما همراه شوید.

نرم‌افزار CRM چیست؟

نرم افزار CRM ابزاری برای کمک به شرکت‌ها در حوزه ارتباط با مشتریان است. این نرم‌افزار کمک خواهد کرد تا مدیران و کارشناسان با دسترسی سریع‌تر به اطلاعات و سوابق مشتریانشان بتوانند رابطه بهتری با آنان شکل داده و در نهایت درآمد شرکت را بهبود ببخشند.

استفاده از نرم‌افزارهای CRM طی سال‌های اخیر در کشور ما نیز رشد فراوانی داشته است چرا که هر روز شرکت‌های بیشتری متوجه می‌شوند که مشتری مهم‌ترین رکن کسب‌وکار آن‌هاست و برای جذب، نگهداری و افزایش ارتباط با آن‌ها باید هوشمندانه‌تر عمل کرد. به همین ترتیب چگونگی سرمایه‌گذاری روی نرم افزار CRM نیز یکی از مهم‌ترین تصمیماتی است که سازمان‌های امروزی اتخاذ می‌کنند.

نرم افزار CRM ابزاری برای برتری نسبت به رقبا

درگذشته، شرکت‌ها نرم‌افزار CRM را به عنوان یک ابزار نمایشی و تشریفاتی و در مواردی تنها شبیه به یک دفترچه تلفن در نظر می‌گرفتند. اما اکنون نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری یک ابزار کارآمد برای افزایش بهره‌وری تیم‌های کاری و افزایش کیفیت ارائه خدمات به مشتریان می‌باشد که سازمان‌ها استفاده از آن را هدفمند آغاز می‌کنند. شما برای ورود به رقابت با شرکت‌های پیشرو باید ابزاری مناسب انتخاب کنید تا بتواند با افزایش نرخ جذب مشتریان بالقوه، میزان رضایت مشتریان فعلی و در کنار آنها بهره‌وری تیم‌های کاری، شما را در رسیدن به اهداف رقابتی‌تان کمک کند. در ادامه تلاش می کنیم برخی قابلیت‌های SarvCRM را که به صورت پردازش ابری ارائه می‌شود به شما معرفی کنیم تا مشاهده کنید که این ابزار چگونه می‌تواند به شما کمک کند.

SarvCRM چگونه به شرکت شما کمک می‌کند؟

فراموش نشدن پیگیری‌ها با مشتریان

در SarvCRM می‌توانیم هر مرحله از ارتباط با مشتری برنامه‌ریزی کنیم که در آینده چه کاری باید برای وی انجام شود و هر صبح کارهای مربوط به مشتریان که در آن روز باید انجام شود را مرور کرده و برای موارد مهم یاداوری‌هایی در نرم افزار، گوشی هوشمند خود و یا بصورت پیامک و ایمیل دریافت کنیم. در صورت استفاده از این امکانات دیگر نباید فروشی را به دلیل عدم پیگیری به موقع از دست داده و یا مشتری را به دلیل اینکه کار وی را به موقع پیگیری نکرده‌ایم، ناراضی کنیم.

ایجاد بانک اطلاعاتی کامل مشتریان

زمانی که کارشناسان فروش، فروش‌های درجریان و تماس‌ها، جلسات و وظایف مرتبط با آن‌ها و خدمات ارائه شده به مشتریان را در نرم‌افزار ثبت و مدیریت می‌کنند تمامی افراد تیم (بر اساس سطوح دسترسی خود) می‌توانند سوابق ارتباطی با مشتریان را مشاهده کرده، از گذشته وی با خبر شده و در موارد لزوم فعالیت‌های مرتبط را ادامه دهند.

کمک به مدیریت فروش‌های در جریان

SarvCRM به شما نمایی کامل از کل فروش‌های در دست و در جریان نشان می‌دهد که شما را قادر می‌سازد در کوتاه‌ترین زمان ممکن از وضعیت تمامی فروش‌ها، فعالیت‌های تعیین شده برای قدم بعد، حجم فروش‌های جریان و بسیاری از اطلاعات دیگر مطلع شوید و به سرعت بتوانید اقداماتی که کمک می‌کند فروش با موفقیت به اتمام برساند را برنامه‌ریزی کنید.

اتوماتیک‌سازی فعالیت‌ها برای بالابردن بهره‌وری

فعالیت‌های تکرار شونده را می‌توان در گردش کارها برنامه‌ریزی کرد به نحوی که این فعالیت‌ها بصورت اتوماتیک توسط SarvCRM ایجاد شده و زمانی از تیم‌های داخلی برای آن‌ها گرفته نشود. به عنوان مثال می‌توان همزمان با ارسال یک پیش فاکتور اطلاع‌رسانی به مشتری را از طریق ایمیل یا SMS  بصورت اتوماتیک انجام دهیم. یا برای شرکت‌هایی که در مناقصات شرکت می‌کنند زمانی که فروش وارد مرحله ارائه پیشنهاد فنی شد بصورت اتوماتیک وظیفه‌ای برای مسئول مربوطه ایجاد شود.

سنجش اثربخشی فعالیت‌های بازاریابی و تبلیغاتی

علی‌رغم اهمیت بالایی که بازاریابی و تبلیغات برای شرکت‌ها دارد و هزینه‌هایی زیادی که برای این موضوع می‌شود بسیاری از شرکت‌ها نمی‌توانند خروجی‌های این هزینه‌ها و اثر آن۲ها بر درآمد و فروش شرکت را محاسبه کنند. با استفاده از SarvCRM تمامی فروش‌ها به فعالیت‌های تبلیغاتی و بازاریابی انجام شده ارتباط یافته و مدیران می‌توانند گزارشات مربوط به خروجی این فعالیت‌ها را دریافت کنند.

مدیریت صورت حساب‌ها و وصول مطالبات

وجود اطلاعات فاکتورهای صادر شده مشتریان و پرداخت‌های آن‌ها در پرونده هر مشتری کنار هم به اعضای تیم شما کمک می‌کند که بتوانند وصول مطالبات را راحت‌تر پیگیری کنند.

امکان یکپارچگی با نرم‌افزارهای سپیدار و راهکاران همکاران سیستم نیز به شما کمک می‌کند که از ورود اطلاعات مالی در دو سیستم خودداری کنید و با یکبار ورود اطلاعات بتوانید اطلاعات را در سیستم مالی و نرم افزار CRM خود مشاهده کنید.

برای آشنایی بیشتر می‌توانید لینک CRM چیست را مشاهده کنید.

استفاده آزمایشی

ویژگی قابل توجه دیگر نرم‌افزار SarvCRM  برای شما این است که به راحتی می‌توانید در سایت این مجموعه ثبت‌نام و ۳۰ روز رایگان استفاده از این نرم‌افزار را امتحان کنید.

ذکر این نکته نیز ضروری است که شرکت‌ها برای دریافت ارزش بیشتر از نرم‌افزار CRM ممکن است لازم داشته باشند تا برخی فرایندها در نرم‌افزار براساس نیازشان متناسب‌سازی شوند بنابراین به شما توصیه می‌شود برای بالابردن درصد موفقیت و بهره‌مندی خود از SarvCRM با مشاوران سرونو مرتبط شوید تا آنها شما را راهنمایی کنند.

انتهای پیام

نظر شما