شناسهٔ خبر: 29886441 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

افتتاح کتابخانه در فروشگاه بزرگ ایرانیان

اینجا بوی خوش کتاب در میان لباس‌ها می‌پیچد! کتابخانه فروشگاه ایرانیان با هدف خدمت‌رسانی به مشتریان و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی فعالیت خود را آغاز کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام فروشگاه ایرانیان، در تهران، خیابان امامزاده حسن (ع)، نبش لقمان حکیم واقع شده و انواع پوشاک فصل زنانه، مردانه و بچگانه، انواع اکسسوری و لوازم دکوری منزل مانند کوسن، پرده، رومیزی، آباژور را ارائه می‌دهد.

خدمات ارائه‌شده در فروشگاه ایرانیان

از جایی که مشتریان در فروشگاه‌هایی مانند فروشگاه بزرگ ایرانیان (که مجموعه‌ای از خدمات را ارائه می‌دهد)، مدت زمان زیادی سپری می‌کنند. ایجاد امکانات رفاهی و سرگرمی از اولویت‌های مدیران این فروشگاه‌ها  است. متاسفانه یکی از دلایل عدم احساس راحتی و آرامش برای مشتریان، خسته‌شدن همراهان (آقایان و گاهی کودکان ) در زمانی است که خانم‌ها مشغول پرو کردن لباس‌ها و یا بازدید از غرفه‌های مختلف هستند.

فروشگاه ایرانیان برای سرگرمی و آسایش این عزیزان تدابیری اندیشیده است، از جمله، فراهم‌کردن وسایل بازی برای کودکان در بیرون و داخل فروشگاه، ایجاد مکانی برای صرف فست فود و نوشیدنی‌های مختلف در کنار خانواده، فراهم کردن هشت رشته پله برقی و آسانسور برای جابه جایی راحت در طبقات، فراهم‌کردن سبد مخصوص حمل کالا، سیستم سرمایشی و گرامایشی برای فصول مختلف سال، سرویس بهداشتی و نمازخانه مجزا مخصوص خانم‌ها و آقایان، سیستم CRM قوی ( باشگاه مشتریان).

یکی دیگر از این راهکارهای پیشنهادی و عملی از سوی مشتریان جهت افزایش خدمات رفاهی، ایجاد مکانی مناسب و ارزشمند (کتابخانه) در راستای اقدامات فرهنگی است تا عزیزانی که در حین خرید خسته شده‌اند با مطالعه کتاب روحی تازه کنند.

کتابخانه فروشگاه بزرگ ایرانیان

این کتابخانه با بیش از ۱۵۰ جلد کتاب شامل، کتاب‌های داستان، کتاب‌های با مضمون اجتماعی، آموزشی و فرهنگی، مانند آشپزی، فروش و بازاریابی (برای رده‌های سنی مختلف) فراهم شده است.

کتاب‌ها فروشی نیستند اما اگر مورد پسند مشتریان واقع شوند و یا اینکه تمایل به خریدکتاب را داشته باشند، با تخفیف برایشان تهیه می‌شود.

اولین کتابخانه در بین فروشگاه‌های پوشاک ایرانی

کاظم عیسی‌نژاد مدیر باشگاه مشتریان فروشگاه ایرانیان اعلام‌کرد: این اقدام اولین فعالیت فرهنگی در زمینه کتاب و کتابخوانی در تمامی فروشگاه‌های معتبر پوشاک در سرتاسر تهران می‌باشد.

با توجه به نظر کارشناسان، محل قرارگیری قفسه کتاب و طرح آن باید به گونه‌ای باشد که دسترسی به کتاب‌ها راحت بوده و ترافیک زیادی داشته باشد. از این رو طراحان دکوراسیون، طبقه همکف، جلوی درب خروجی اتاق پرو را برای این امر مناسب دانستند.

زمان افتتاح کتابخانه فروشگاه ایرانیان

مدیر باشگاه مشتریان در ادامه افزود: کتابخانه ایرانیان با حضور جمعی از مدیران فروشگاه و با هدف اشاعه فرهنگ کتابخوانی و خدمت رسانی، در آذر ماه سال ۹۷ افتتاح شد.
این فروشگاه با وجود هزینه‌هایی که افتتاح کتابخانه در برداشته، به فکر توسعه آن است و از عزیزانی که علاقمند به معرفی کتاب و اهدا کتاب هستند، استقبال می‌کنیم.

ضمنا مسئولیت این واحد با باشگاه مشتریان می‌باشد.

انتهای پیام

نظر شما