شناسهٔ خبر: 29885898 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی دلفان خبر داد؛

افزایش ۳ برابری کشفیات کالای قاچاق در شهرستان دلفان طی امسال

نورآباد- فرمانده انتظامی دلفان از افزایش سه برابری کشفیات کالای قاچاق در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ کرم حسین سپهوند ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران از کشف ۳۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان دلفان خبر داد و اظهار داشت: با تلاش ماموران ایست و بازرسی پس از مشکوک شدن به دو خودرو سواری پژو با تعقیب و گریز توانستند تعداد ۶۲۰ گوشی تلفن همراه قاچاق از نوع آیفون و سامسونگ را کشف و ضبط کنند.

وی با اشاره به اینکه متهمین پس از اینکه نتوانستند از دست مامورین انتظامی فرار کنند مجبور به توقف خودرو های خود شده و متواری شدند، افزود : پلیس تحت هیچ عنوان در صورت مشاهده ورود کالای قاچاق کوتاه نخواهد آمد و با تمام توان خود به مقابله با قاچاقچیان خواهند پرداخت.

فرمانده انتظامی دلفان در ادامه به رشد سه برابری کشفیات کالای قاچاق در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: در سالی که مزین به حمایت از کالای ایرانی به دستور مقام معظم رهبری است ما نیز به عنوان سرباز خط ولایت و به تاسی از فرمایشات ایشان، تا آخرین قطره خون در نهادینه کردن این شعار تلاش خواهیم کرد.

سرهنگ سپهوند از مسئولان استان خواست در راستای تقویت پاسگاه های ایست و بازرسی و برای جلوگیری از ورود کالای قاچاق، امکانات و تجهیزات مورد نیاز را در اختیار این شهرستان قرار دهند.

نظر شما