شناسهٔ خبر: 29885755 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

یاسوج| ۹ دی ارتباط به هیچ جناح سیاسی ندارد

R41452/P1361/S6,69/CT11

رئیس شورای هماهنگی تبلغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه ۹ دی ارتباط به هیچ جناح خاص سیاسی ندارد، گفت: این روز بزرگ متعلق به انقلاب، نظام، جمهوری اسلامی و وفاداران به نظام و انقلاب است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حجت‌الاسلام و المسلمین سید جواد خاضع ظهر امروز در نشست ستاد بزرگداشت 9 دی در کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: ملت ایران با بصیرت هستند و به همین دلیل فته 88 را خنثی کردند.

وی با اشاره به اینکه 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب با تدابیر حکیمانه خود این فته را مدیریت و مهار کرد و سبب خنثی شدن توطئه دشمنان شد

خاضع با تاکید بر اینکه با توجه به 40 سالگی انقلاب باید مراسم 9 دی امسال به طرز باشکوهی برگزار شود، ادامه داد: فتنه جدید دشمنان علیه ایران مربوط به مسائل اقتصادی بوده و هدف آن نیز فشار اوردن به مردم برای ایجاد نارضایتی و ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: به لطف الهی این مرحله یا گردنه را با موفقیت پشت سر می‌گذریم و این توطئه دشمن نیز همچون گذشته خنثی می‌شود.

خاضع ادامه داد: 9 دی متعلق به انقلاب، نظام، جمهوری اسلامی و وفاداران به نظام و انقلاب است و ارتباط به هیچ جناح خاصی ندارد.

وی تصریح کرد: 5 کمیته شامل فضای مجازی، ارتباطات و اطلاع رسانی، دانشجویی، تشکل‌های مردمی و مراسم برای برگزاری باشکوه برنامه‌های مراسم 9 دی امسال تشکیل شده است.

خاضع افزود: مهمترین برنامه های پیش بینی شده شامل میزگردهای تبیینی در صدا و سیما، کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها، فضاسازی شهری، مسابقات فرهنگی، ورزشی و هنری و توزیع اقلام فرهنگی است.

وی خاطرنشان کرد: مراسم روز یکشنبه 9 دی ساعت 10 صبح در مصلی امام خمینی(ره) یاسوج با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین هادی صادقی معاون فرهنگی رئیس قوه قضائیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن

نظر شما