شناسهٔ خبر: 29885336 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

معاون اول رييس جمهوري وارد بندرعباس شد

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - بندرعباس- ايرنا- اسحاق جهانگيري معاون اول رييس جمهوري بعد از ظهر دوشنبه به منظور بازديد و افتتاح چند طرح و پروژه مهم صنعتي، اقتصادي و عمراني از طريق فرودگاه بين المللي بندرعباس وارد استان هرمزگان شد.

به گزارش ايرنا، در اين سفر دو روزه وزيران نيرو، جهادکشاورزي، تعاون، کار و رفاه اجتماعي، صنعت، معدن و تجارت و همچنين معاون توسعه روستايي و مناطق محروم نهاد رياست جمهوري و رييس بنياد مستعضفان انقلاب اسلامي معاون اول رييس جمهوري را همراهي مي کنند.
جهانگيري در بدو ورود به هرمزگان در فرودگاه بندرعباس مورد استقبال استاندار هرمزگان، نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي و جمعي از مديران استاني و محلي قرار گرفت.
وي پس از ورود به فرودگاه بندرعباس در سفر 2 روزه خود، عازم منطقه محروم کوشا احمدي در شهرستان حاجي آباد شد و قرار ضمن ديدار عمومي با مردم اين منطقه، يکهزار و 200 طرح اشتغالزايي شهري و روستايي در سراسر کشور را به طور همزمان در اين شهرستان افتتاح کند.
حضور در جلسه شوراي اداري استان با رويکرد اقتصاد مقاومتي و با حضور کارآفرينان شهري و روستايي اين استان و همچنين بررسي مشکلات و مسائل فراروي کارآفرينان استان و اتخاذ تصميم هاي لازم در اين زمينه از برنامه هاي روز نخست سفر جهانگيري به استان هرمزگان است.
معاون اول رييس جمهوري همچنين در دومين روز از سفر خود، ضمن افتتاح چند پروژه مهم در منطقه ويژه اقتصادي هرمزگان، پروژه آب شيرين کن 100 هزار متر مکعبي هرمزگان را مورد بهره برداري قرار خواهد داد.
بازديد از بندر شهيد رجايي و گمرک استان، مجتمع کشتي سازي و تاسيسات آب شيرين کن يک ميليون متر مکعبي، بازديد از خط انتقال آب از خليج فارس به صنايع استان هرمزگان، کرمان و يزد، بازديد از مناطق شمالي هرمزگان، و افتتاح نيروگاه منطقه ويژه اقتصادي خليج فارس از ديگر برنامه‌هاي روز دوم سفر جهانگيري خواهد بود.
7195/6048
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما