شناسهٔ خبر: 29885019 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

طی روز گذشته؛

۱.۸ درصد تماس‌های برقرارشده با مرکز ۱۲۵ همدان منجر به عملیات شد

همدان - رئیس سازمان آتش نشانی همدان بااشاره به برقراری ۳۱۷ تماس تلفنی طی روز گذشته با مرکز ۱۲۵ همدان گفت: تنها ۱.۸ درصد تماس‌های برقرارشده بامرکز ۱۲۵ همدان منجربه عملیات شده است.

صاحب‌خبر -

محمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات ۲ عملیات اطفای حریق و ۴ مورد عملیات امداد و نجات حاصل تلاش آتش نشانان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی همدان گفت: روز هجدهم آذرماه شهروندان همدانی ۳۱۷ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته اند که از این تعداد تماس ۶ مورد منجر به عملیات شده است.

بیاناتی بابیان اینکه ۱۴ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرار شده و ۱۴۵ تماس اشتباه بوده است، گفت: متاسفانه ۱۵۲ مورد از تماس ها نیز ایجاد مزاحمت بوده است.

وی گفت: عملیات انجام شده در این مدت ۲ مورد آتش سوزی شامل حریق مغازه در بلوار بهشت و یک مورد حریق خودرو واقع در پل غدیر  بوده است.

بیاناتی گفت: همچنین ۴ مورد عملیات امداد و نجات شامل ۲ مورد نجات افراد محبوس شده در منزل در بلوار شاحسینی و سنگشیر، نجات حیوانات در چهار راه نظری و یک مورد نجات افراد محبوس شده در آسانسور پل عابر پیاده توسط آتش نشانان به انجام رسید.

رئیس سازمان آتش نشانی همدان عنوان کرد: تعداد ۴ نفر نجات یافته طی این عملیات گزارش شده است.

نظر شما