شناسهٔ خبر: 29884764 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

فینال زودرس لیگ ستارگان با قضاوت داور ایتالیایی

جنگ بزرگ رقیبان استقلال و پرسپولیس در دوحه

تنها بازی معوقه لیگ ستارگان قطر قبل از وقفه طولانی مدت این رقابت ها در زمستان در حالی برگزار می شود که رقبای استقلال و پرسپولیس جنگی بزرگ برای قهرمانی نیم فصل دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب ورزشگاه جاسم بن حمد میزبان فینال زودرس لیگ ستارگان خواهد بود تا پرونده نیم فصل قطر با معرفی صدرنشین و قهرمان موقت بسته شود. رویارویی السد با الدحیل تیم های اول و دوم جدول رده بندی که براساس قرعه کشی در لیگ قهرمانان آسیا رقبای استقلال و پرسپولیس هم هستند همه نگاه ها را به این ورزشگاه جذاب معطوف خواهد کرد.


حساسیت های حاکم بر این بازی به قدری بالا بود که فدراسیون فوتبال قطر در اقدامی جالب تصمیم به سپردن قضاوت بازی به داوری سرشناس از سری A ایتالیا گرفت تا جنجال های داوری از بین برود. دانیل اورساتو قرار است با کمک دو هموطن خود از ایتالیا جدال الدحیل و السد را سوت بزند که در این راه داورانی نیز از همین کشور به عنوان کمک داور ویدئویی او را همراهی خواهند کرد.


الدحیل و السد با تنها یک امتیاز اختلاف در حال حاضر رده اول و دوم لیگ ستارگان را به خود اختصاص داده و رویارویی آنها می تواند سرنوشت صدر جدول را کاملا تغییر دهد. به همین خاطر رسانه های دوحه از دیروز با پرداختن به حواشی این بازی بزرگ اظهارنظرهای جالبی را منتشر کردند از جمله استاد الدوحه که این فینال زودرس را شطرنج فریرا- معلول قلمداد کرد.

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما