شناسهٔ خبر: 29884662 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون اول رئیس‌جمهور وارد بندرعباس شد

بندرعباس - معاون اول رئیس‌جمهور به‌منظور بهره‌برداری از طرح‌های صنعتی و معدنی، کشاورزی، برق‌رسانی و آب‌رسانی و عمران روستایی وارد بندرعباس شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، اسحاق جهانگیری بعدازظهر دوشنبه با استقبال استاندار هرمزگان وارد فرودگاه بین المللی بندرعباس شد. وی پس از ورود مورد استقبال مدیران و فرمانده هان نظامی مستقر در هرمزگان قرار گرفت.

بهره‌برداری از مرحله نخست آب‌شیرین‌کن یکصد هزار مترمکعبی بندرعباس، طرح گازرسانی به نیروگاه‌های سایت میانی و بهره‌برداری از فاز نخست نیروگاه ۱۳۵ مگاواتی منطقه ویژه خلیج‌فارس از مهم‌ترین برنامه‌های سفر  اسحاق جهانگیری به هرمزگان است.

بازدید از روند ساخت آب‌شیرین‌کن یک‌میلیون مترمکعبی هرمزگان، مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) و گمرکات استان و شرکت در شورای اداری استان از دیگر برنامه‌های سفر دو روزه معاون اول رئیس‌جمهور به  استان است.

شاید یکی از مهم‌ترین اتفاقات سفر معاون اول رئیس‌جمهور را می‌توان در دیدار با مردم منطقه کوشای احمدی دانست، جهانگیری در سال ۱۳۳۶ در کوشای احمدی در شمال شرق استان هرمزگان به دنیا آمده است. در این سفر دو روزه، ضمن دیدار عمومی با مردم منطقه محروم کوشا احمدی در شهرستان حاجی آباد، از ۱۲۰۰ طرح اشتغالزایی شهری و روستایی در سراسر کشور را به طور همزمان در این شهرستان افتتاح خواهد کرد.

حضور در جلسه شورای اداری استان با رویکرد اقتصاد مقاومتی و با حضور کارآفرینان شهری و روستایی این استان و بررسی مشکلات و مسائل فراروی کار آفرینان استان و اتخاذ تصمیمات لازم در این زمینه برنامه دیگر روز اول سفر دکتر جهانگیری به استان هرمزگان است. 

وزرای صنعت، معدن و تجارت، نیرو، جهاد کشاورزی و معاون توسعه روستایی و مناطق محروم و رئیس بنیاد مستضعفان، جهانگیری را در این سفر همراهی می‌کنند.

نظر شما