شناسهٔ خبر: 29884406 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

واکنش برانکو به ادعای سپاهانی‌ها:

فغانی حتی یک اشتباه هم نداشت/ از پیشنهاد قلعه‌نویی استقبال می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با استقبال از پیشنهاد امیر قلعه‌نویی برای بررسی اشتباهات داوری، گفت: قضاوت علیرضا فغانی ایرادی نداشت و پنالتی ما مثل اشک شفاف بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، برانکو ایوانکوویچ بعد از تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران درباره بازی با سپاهان و صحبت های قلعه نویی درباره داوری بازی گفت: بازی بزرگی بین ما برگزار شد در جوی بسیار خوب. دو تیم خوب لیگ بازی کردند. هواداران توانستند از تماشای این بازی لذت ببرند. 

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: البته می شد بازنده باشیم. بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم امکان باختمان هم هست ولی به خاطر این نحوه بازی به آنها افتخار می کنم چون بازی در آن شرایط و جو سخت بود.

برانکو تاکید کرد: در این مسابقه فرصت های خطرناکی داشتیم. 9 کرنر به دست آوردیم و مالکیت توپ هم برای ما بود. از نظر آماری از سپاهان بهتر بودیم و فکر می کنم نتیجه منصفانه بود.

وی درباره اعتراض باشگاه سپاهان به داوری مسابقه، گفت: آقای فغانی در این فصل برای ما اولین بار داوری کرد. او نشان داد چرا بین چهار داور برتر دنیا قرار دارد. او حتی یک اشتباه هم نداشت. به او بابت داوری تبریک می گویم. این نمونه ای از یک داوری خوب در دنیا است. نمی دانم میزبان از چه چیزی ناراحت است. می دانستیم بازی سختی خواهد بود. آنها ۲۰ خطا کردند ما ۱۰ خطا. این نحوه بازی ما با سپاهان را نشان می دهد. سپاهان نشان داد که با ما و استقلال و تراکتورسازی و پدیده برای قهرمانی می جنگد. پنالتی ما هم مثل اشک چشم شفاف بود.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه قلعه نویی گفته بود برای پرسپولیس یک پنجره خارجی بسته شده ولی پنجره های داخلی باز شده است، گفت: اینرا نمی فهمم. فقط این را می دانم که به بازیکنانم گفته ام همه علیه ما بدتر و بیشتر از توانی که دارند ظاهر می شوند. هرکسی به فکر این است که قهرمان لیگ و نایب قهرمانی آسیا را شکست بدهد. وقتی با پرسپولیس روبرو می شود مسئله فرق می کند. شما هم این را می بینید. نگران نیستیم و گلایه ای نداریم. 

برانکو ادامه داد: این را هم می دانم که باید مقابل همه بازی کنیم. هرکسی می خواهد ضعف خودش را توجیه کند.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: انتظارمان این است مقابل پارس جنوبی خوب باشیم و برنده بشویم. امروز قبل از تمرین به بازیکنانم گفتم اگر ضعیف بازی کنیم و ببازیم آن موقع هیچ توجیهی نخواهیم داشت. دیروز می توانستیم بازنده باشیم ولی اگر هم می باختیم گلایه ای نداشتم چون خوب ظاهر شدیم. از فلسفه خود عقب نمی نشینیم.

وی تاکید کرد: می فهمم سپاهانی ها مایوس شده اند چون تمام تلاششان را برای برد به کار بردند. شاید انتظار نداشتند ما اینقدر خوب ظاهر شویم. 

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه قلعه نویی پیشنهاد داده بود داوری ها بررسی شود و امتیازات تیمی که از اشتباهات سود کرده است را بگیرند، گفت: بله من هم موافقم! کاملا موافقم.

برانکو درباره اینکه از وی انتظار نمی رود به خاطر داوری ها اعتراض کند چون قبلا چنین کارهایی انجام نمی داد، تاکید کرد: من واکنش نشان دادم تا از بازیکنانم حمایت کنم. درباره سپاهان صحبت نکردم. فقط درباره ذوب آهن و بعضی بازی ها که داوری مستقیم ضرر زد صحبت کردم. در بازی با ذوب آهن داور بد داوری کرد و همه به آن اذعان داشتند. نمی دانم سپاهان از کجا پیدایش شد.  نیازی نیست ۱۷ گل یا پنالتی بگیرند. بارها گفته ام که نمی شود ما مربیان را فریب داد. 

وی با اشاره به اتفاقات رخ داده روی صحنه گل سپاهان، گفت: به نظرم کی روش استنلی روی سیدجلال خطا کرد اما اعتراضی نکردم. این مسابقه یک دوئل بود و این مسائل هم طبیعی است. قرار شد سید جلال عکس خطاهایی که کی روش روی او مرتکب شده است را  منتشر کند و شما خواهید دید که چه شده است.

سرمربی پرسپولیس درباره ادعای قلعه نویی مبنی بر تاثیر صحبت های برانکو روی عملکرد داور، از خبرنگاران سئوال کرد: فغانی خوب داوری کرد یا بد؟

خبرنگاران پاسخ دادند که سپاهانی ها معتقدند داوری خیلی بد و علیه امیر قلعه نویی بوده است. برانکو گفت: از نظر شما داوری خوب بود یا بد؟

وی سپس ادامه داد: داوری از نظر من ایرادی نداشت.

وی درباره اعتراض سپاهانی ها به  اخراج کی روش استنلی هم گفت: از خود کی روش بپرسند به کمال چه گفته است. 

نظر شما