شناسهٔ خبر: 29884264 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

کم لطفی های مسئولین البرزی دومین باشگاه کشوری هنرمندان را به حالت تعلیق درآورد

علی رغم گذشت چهار سال از عمر دومین باشگاه کشوری هنرمندان در البرز کم لطفی و عدم حمایت مسئولین استانی ، این باشگاه را به حالت تعلیق درآورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از تیتریک، چهار سال از عمر تشکیل باشگاه هنرمندان استان البرز می گذرد و متاسفانه علی رغم فعالیت های ورزشی حرفه ای و کسب برخی مقام های قهرمانی از سوی ورزشکاران در این باشگاه، از اواخر سال ۹۶ تاکنون این مجموعه بخاطر کم‌لطفی ها و عدم همکاری برخی مسئولان متولی به حالت تعلیق درآمد.

پیرامون این مهم خبرنگار"تیتریک گفتگویی با مدیرعامل باشگاه هنرمندان استان البرز و ناصر مقدم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان انجام داده است.

صابر روشن مسئول باشگاه هنرمندان استان البرز در گفتگو با خبرنگار"تیتریک گفت: باشگاه هنرمندان استان البرز باهدف فعالیت‌های عام‌المنفعه اجتماعی، خدمت رسانی به جامعه هنری استان و امور خیریه تشکیل شد که چهار سال از عمرش می‌گذرد و در طول این مدت با هزینه شخصی مدیریت‌شده است.

کم لطفی های مسئولین البرزی دومین باشگاه کشوری هنرمندان را به حالت تعلیق درآورد

وی ادامه داد: در طول این چهار سال اداره کل ورزش و جوانان استان البرز همیشه کنار ما بوده و در حد توان به باشگاه و تیم فوتبال هنرمندان کمک کرده است ولی این باشگاه همانطور که از اسمش مشخص است برای هنرمندان است و نیازمند حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است .

روشن با بیان اینکه این باشگاه برای ایجاد فضای سالم فرهنگی، ورزشی برای اصحاب فرهنگ و هنر تشکیل شد، گفت: متاسفانه از اواخر سال ۹۶ تاکنون این مجموعه مورد کم‌لطفی و با عدم همکاری‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز کنار گذاشته شد.

وی افزود:باشگاه هنرمندان که در حال توسعه فعالیت های خود با ارائه خدمات در دیگر رشته ها و بانوان عزیز بود حدود یکسال است که فعالیت های خود را فعلا به حالت تعلیق درآورده است تا تکلیف باشگاه مشخص شود.

مدیرعامل باشگاه هنرمندان استان البرز بابیان اینکه تیم هنرمندان در حال حاضر 603 عضو و 34 بازیکن تیم فوتبال دارد، افزود: باشگاه هنرمندان تا اواخر سال گذشته 1400 عضو داشت و پس از تعلیق در سال جاری ریزش اعضا داشته و اکنون این باشگاه 603 عضو دارد، لذا اگر بی مهری مسئولین فرهنگی استان به این باشگاه ادامه داشته باشد ما همچنان با ریزش اعضای باشگاه مواجه خواهیم شد.

روشن با بیان اینکه باشگاه در طول فعالیت خود 2 قهرمانی را در استان به دست آورد تاکید کرد:اعضای تیم فوتبال هنرمندان متشکل از چهره های محبوب کشور است و هنرمندان همه رشته های هفت گانه هنر در این باشگاه عضو هستند و از مسئولین خواهشمند هستم برای احیای باشگاه هنرمندان استان همت کنند.


ناصر مقدم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در گفتگو با خبرنگار"تیتریک"، پیرامون باشگاه هنرمندان استان گفت: وظیفه اداره کل فرهنگ و ارشاد حمایت از هنرمند و انجمن های هنری است که در چارچوب قانون برای این اداره تعریف شده است ولی باشگاه هنرمندان زیر مجموعه هیچ یک از انجمن ها و تشکل های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیست

کم لطفی های مسئولین البرزی دومین باشگاه کشوری هنرمندان را به حالت تعلیق درآورد.

وی در ادامه افزود: من با متولیان این باشگاه دیداری نداشتم ولی ما از هنرمند در هر انجمن، باشگاه و تشکلی باشد حمایت می کنیم.

امید است با پیگیری مسئولان استانی این باشگاه از حالت تعلیق درآمده و دوباره به فعالیت حرفه ای خود ادامه دهد.

انتهای پیام   /

 

 

 

نظر شما