شناسهٔ خبر: 29882694 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیامک‌های دریافتی 97/09/19

صاحب‌خبر -

پیامک‌های دریافتی 97/09/18به گزارش گروه شهروند خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915 (مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

 

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ نوزدهم آذر ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 

2364...0913: رفتم برای دندانه بچه ام می گویند از 500 هزار تومان تا 1 میلیون تومان. من یک میلیون حقوق می گیرم، چطور می تونم پرداخت کنم. واقعا رسیدگی کنید. 

 

1552...0914: مگر قرار نبود كارت های بانكی رايگان به كارت سوخت تبديل شوند؟ امروز پس تاييد ثبت نام كارت بنده در سه تراكنش مبلغ  145 هزار تومان از كارتم كسر کرد. لطفا راهنمايی كنيد. با تشكر

 

5057...0919: ما کارگران شرکت چینی اسپیدار شهرستان ساوه استان مرکزی که مدت  24ماه حقوق نگرفته ایم حق سنوات هم نگرفته ایم. مدت دو سال هست بازنشست شده ایم تعدادی از این کارگران هم رسمی کارخانه هستند که 48 ماه پول طلب دارند و بیمه بیکاری هم به آنها نمی دهند، به دلیل بدهکاری کار فرما به بیمه و بانک ها و ما کارگران از دو میلیون تومان تا هفتاد پنج میلیون پول طلب داریم که تمام پرونده های ما در دادگستری شهرستان ساوه است. حتی چندین بار به فرمانداری ساوه مراجعه نموده‌ایم متاسفانه هیچ کاری برای ما نکردند. از شما برادران عزیز مجله خبری استدعا دارم که مشکلات ما را به گوش مسئولین برسانید. اما کارخانه در مورخه 1395.12.28 توسط کارفرما تعطیل شد. از همکاری شما بسیار سپاسگزارم .

 

2980...0912: لطفا گزارشی در خصوص آلودگی های زیست محیطی پسماندهای گشتارگاه ها به خصوص خون کشتار که وارد چرخه می شود و آلودگی های بسیار زیادی به همراه دارد تهیه فرمایید. الان در کشور کره جنوبی دستگاهی تولید شده که از طریق همین پسماند کود عالی و ارگانیک تولید می کنند ولی در کشور ما باعث ایجاد آلودگی های شدید محیط زیست می شود. چرا اداره محیط زیست کشتارگاه ها را مجاب نمی کند فکری برای این مشکل بزرگ بکنند و این آلودگی مشمئز کننده وارد چرخه رودخانه های اطراف و مزارع اطراف آنها با یک باران شدید نشود.

 

3835...0916: 45 خانواده ایم 2 سال است که تصمیم به برگشت به روستای زادگاهمان روستای تودارقلایی از توابع شهرستان الشتر لرستان گرفته ایم که پس از دو سال آمد و شد ونامه نگاری به تمام ادارات مربوطه بنیاد مسکن استان در این دو سال فقط امروز و فردا جوابمان است. حداقل به سخنان رهبر در مورد مهاجرت به روستا احترام بگذارند. مسئولین بنیاد مسکن کلی پول خرج کردیم جهت استعلام ولی بی فایده بوده است. به گوش آنها برسانید. ایرج حیدری

 

1913...0913: سال 87 از معلولین شهرستان سیرجان مبلغ شش میلیون و صد هزار تومان برای مسکن مهر گرفتند ولی هیچ خبری نیست و کسی جوابگو نمی باشد.

 

6318...0939: یک شرکت بزرگ در شهرک ایقربلاغ وجود دارد که به خاطر مشکلات خود سهامدارن به وجودآمده 5 ماه هست که بسته شد و هیچ اورگان دولتی هم نظارتی ندارد 50 نفر کارگر بلاتکلیف و حق بیمه کارگران پرداخت نشد. از شماخواهش دارم به وزات صنعت معدن اعلام فرماید.

 

0223...0914: من در شهرمراغه ساكن روستاى ورجوى هستم من به مركز بهداشت روستاى ورجوى مراجعه كردم براى كشيدن و يا پركردن دندانم به من گفتند فقط به بچه ها و خانم هاى باردار خدمات مي دهيم و  بقيه مردم را خدمات نمی دهيم. ما روستائيان توان آزاد كشيدن و يا پركردن دندانمان را نداريم. البته مركز بهداشت روستاى ما مركز 7روستای ديگر هم هست. از مسئول مربوطه پيگيرى كنيد. با تشكر

 

2179...0916: کمیته امداد شهر الیگودرز فراخوان داده است که هر کسی کم درآمد است خودشان را  معرفی کند. منم در روستام نه شغلی دارم، نه درآمد و نه کشاورزی. دو روز رفتم و ماندم در صف تا نوبتم شده با اون ازدحام جمعیت تا آقای رئیس را ملاقات کردم بعد می گویند که نه هیچی نمی دهیم و بروید بیرون. واقعا بپرسید که چرا با مردم اینجوری رفتار می کنند.

 

4357...0919: اینجانب کوثرعرب زینلی در سال ۱۳۸۷ در پیش دبستان های مدارس منطقه  بسطام مشغول بودم بدون بیمه وحقوق ناچیز و در سال ۱۳۹۴ در مدارس به صورت حق التدریس مشغول هستم درمدارس محروم و چند پایه و در شرایط خیلی سخت.  از شماخواهشمندم تکلیف ما را هرچه زودتر مشخص نمایید.

 

6277...0919: اینجانب حسن بهمنی جانباز 45 درصد جنگ تحمیلی که در سال 1362 بر اثر اصابت ترکش از ناحیه سر و صورت قفسه سینه هر دو دست شکم و پای راست مجروح شدم و بعد از گذشت زمان به کمبود شنوایی گرفتار شدم و چندین باربه بیمارستان ساسان مراجعه کردم که همه پزشکان با یک نظر فرمودند که عصب گوش چپ بکه لی از کار افتاده و ناشنوا شده و گوش راست هم چند درصد ناشنوا شده است. به گفته پزشکان محترم هیچ کاری نمی شد برای بنده انجام داد و فقط می بایست به کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران مراجعه می کردم و مراجعه کردم چند بار که کمیسیون زیر بار نرفت و هیچ ترتیب اثری نداشت و با تلاش های بسیار کمیسیون پذیرفت و 6 درصد برای بنده لحاظ شد، ولی متاسفانه 6 درصد از درصد کلی اینجانب کسر شد که قانون می گوید درصد کلی هیچ جانبازی به هیچ عنوان نباید کسر شود. وقتی دلیلش را جویا شدم مواجع شدم با این جواب که بخشنامه هیئت دولت گفته است که به درصد هیچ جانبازی اضافه نشود. نمیدانم چرا? لطفا برای رضای خدا پیگری کنید. استان لرستان، شهرستان ازنا، بهمنی

 

4818...0915:  لطفا پیگیری کنید تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی به کجا رسید. 22 آبان خبرش را دادند الان یک ماه است که منتظر هستیم.

 

5942...0916:  لطفا پیگیری کنید بانک کشاورزی با چه قانونی جلوی یارانه، سبد کالا و سودسهام ما را به جای بدهی وام توقیف کرده است. با تشکر اهالی روستای میر احمدی، خرم آباد لرستان

 

7055...0917: دغدغه و نگرانی ما کامیون داران بطور مدام این است که چرا بر لوازم یدکی ماشین سنگین نظارتی نیست چرا بر لاستیک فروشی های ماشین سنگین هیچ نظارتی نمی شود؟ فروشنده لوازم ماشین هر چی دلش می خواهد قیمت می زند و لاستیک هم همینجوری خواهش می کنم نظارت کنید. گرانفروشی ها را جریمه سنگین کنید تا کسی از قانون سرپیچی نکند.

 

2844...0919: من اقای 36 ساله هستم  10ساله لاغری نخایی دارم هر جایی رفتم نتیجه نگرفتم من از شما خواهش می کنم کمکم کنید تا دکتر من پیدا بشود. شاید فرجی شود و منو درمان کنند.

 

7894...0918: با سلام به باشگاه خبرنگاران جوان . این خبرمربوط به روستای کریم آباد از توابع شهرستان کنگاور می باشد چند سالی است که زمین های عمومی مسکونی و ارازی ملی از منابع طبیعی این روستا توسط زمین خواران و سودجویان تصرف و تخریب گردیده است اما متاسفانه به صورت جدی هیچ برخورد قانونی با این فرصت طلبان سودجو نمی شود. لذا از شما خبرنگاران محترم تقاضامندیم صدای ما را به گوش قانون برسانید .

 

4913...0939: با یک بیماری پارکینسون و با دستانی لرزان برنامه شما را دنبال می‌کنم و حدود یک ساله در نوبت دستگاهی جهت جراحی ام که باید وارد کنند. لطفا پیگیری کنید.

 

0183...0913: تو رابه خدا به فکر لاستیک تو شهر بم باشید هیچکس جوابمان را نمی دهد. لاستیک  ۱۸۰۰۰۰۰تومانی شد۹۵۰۰۰۰۰  تومان. به داد کامیون دارن برسید. ممنون

 

1820...0911: شرکت برق آمل از هرخانوا مبلغ سیصد هزا تا پانصد هزار پول می خواهد. لطفا رسیدگی کنید، این پول برای چیست.  شهر آمل مازندران

 

1055...0913: وقتی مسولان به فکر نیستند لااقل شما حرفهامون را پخش کنید که کمتر فشار روحی داشته باشیم. اگر بیمه ماشین تمام شود و 2 روز هم بگذرد باید جریمه بدهیم اما بیمه ملت از تاریخ 7/8/97 هنوز خسارت تصادف من را نداده است.  پس این شعارهای خسارت سر صحنه چی است. لطفأ پیگیری کنید. متشکرم

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

نظر شما