شناسهٔ خبر: 29882507 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

مطالبه گری دانشجویی این بار از مدیرعامل کشت و صنعت مغان/ دانشجویان پیش قراولان نجات دشت مغان

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد اسلامی پارس اباد مغان از ارسال دعوت نامه رسمی به مدیر عامل شرکت کشت و صنعت مغان خبرداد و گفت:در این دعوت نامه از مدیر عامل بزرگترین بنگاه اقتصادی خاورمیانه خواسته شده تا با حضور در دانشگاه به مطالبات دانشجویی پاسخ دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از سبلان‌ما، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد اسلامی پارس اباد مغان با ارسال دعوت نامه رسمی به کشت و صنعت مغان از مدیر عامل این شرکت بزرگ جهت پاسخ به مطالبات دانشجویی دعوت کرد.

سینا الهامی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد اسلامی پارس اباد در گفتگو با خبرنگار سبلان‌ما با بیان اینکه شرکت کشت و صنعت دشت مغان، یکی از بزرگترین بنگاه های اقتصادی در خاورمیانه است، گفت: چندی پیش این شرکت در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی، به بخش خصوصی واگذار شد. اما این واگذاری مشکلاتی را برای فعالیت این شرکت و همچنین کارگران آن ایجاد کرده است به همین دلیل شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد پارس آباد مغان طی نامه ای به مدیرعامل این شرکت، جهت حضور در جلسه پرسش و پاسخ  و مطالبه گری دانشجویی درباره وضعیت این شرکت دعوت کرد.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد پارس آباد در ادامه سخنان خود به رسالت های بسیج دانشجویی در برهه کنونی اشاره کرد و گفت: حل مشکلات مردم و برطرف کردن چالش های انقلاب و کادرسازی از جمله مهمترین ماموریت های بسیج دانشجویی در وضعیت کنونی کشور است از این رو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی پارس آباد با احصاء مشکلات این شهرستان تصمیم به شفاف سازی و مطالبه گری از مسئولین شهرستانی، استانی و حتی کشوری جهت حل مشکلات مردم این شهرستان شده است.

وی از شرکت کشت و صنعت مغان به دلیل حساسیت بالای آن بعنوان اولین گام حرکت خود جهت شفاف سازی و پیگیری مسائل این شرکت تا حل کامل موضوع و آغاز چرخه فعالیت این شرکت بزرگ خبرداد و گفت: گام بعدی شوری تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان مبارزه با عوامل فساد در ابعاد مختلف در این شهرستان است. 

 
متن دعوت نامه به شرح زیر است: 
 
احتراما با توجه به جایگاه بااهمیت و تأثیرگذار شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در سطح استانی و کشوری، مسائلی که پیرامون این شرکت بزرگ ملی در سطح منطقه ای مطرح است، در راستای شفافیت موضوعات مطروحه و مطالبات دانشجویان شهرستان پارس آزاد مغان از جنابعالی دعوت به‌عمل می‌آید در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد مغان حضور به هم رسانید.

ضمنا بازه پیشنهادی زمان حضور تا پایان آذرماه سال جاری است. پیشاپیش از حضور گرم حضرتعالی در محفل علمی و فرهنگی دانشجویی این دانشگاه تقدیر و تشکر می کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما