شناسهٔ خبر: 29882063 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آتشی که مگان مرکل به جان دو شاهزاده سلطنتنی انداخت

پیش از آنکه پرنس هری و مگان اعلام کنند که کاخ کنسینگتون را ترک خواهند کرد، گمانه‌زنی درباره تنش‌های سلطتنی بالا گرفته بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روزنامه the sun بین دو شاهزاده سلطنتنی زمانی شکرآب شد که شاهزاده ویلیام به برادر کوچک خود پرنس هری به کنایه گفت روابط او با همسرش خیلی سریع‌تر از حد معمول رشد کرده است.

آتشی که مگان به جان دو شاهزاده سلطنتنی انداخت

پس از آن شاهزاده هری برادرش را متهم به فاصله انداخت از همسرش کرد و به او گفت که هیچ چیزی از گذشته مگان و شخصیت واقعی او نمی‌داند.

یک منبع آگاه گفت که پرنس ویلیام در یک مکالمه حضوری قصد تاکید بر پیوستن به خانواده سلطنتی را داشت و اینکه ازدواج با خانواده سلطنتی یک رویداد بزرگ است اما از آنجایی که شاهزاده هری هیچگونه انتقادی را نمی پذیرد و حمله به دیگران را تنها راه دفاع از همسرش می‌داند، برادر خود را متهم به مداخله در روابط خانوادگی خود کرد.

آتشی که مگان به جان دو شاهزاده سلطنتنی انداخت

او پس از ازدواج با مگان در کنار خانواده برادرش در کاخ کنزینگتون مستقر شد اما اکنون تصمیم به ترک این کاخ را دارد.

به گفته یکی از کارکنان در خانواده سلطنتی، پس از مرگ شاهزاده دیانا در یک تصادف اتومبیل، پرنس هری و ویلیام بیشتر از قبل یکدیگر را حمایت کردند و به هم اعتماد داشتند اما بعد از ازدواج شاهزاده هری، او بیش از حد از مگان حمایت می‌کند زیرا در گذشته فرصت محافظت از مادرش را نداشته و ترس از دست دادن همسرش را دارد.

آتشی که مگان به جان دو شاهزاده سلطنتنی انداخت

بنابراین علت تمامی این تنش ناشی از واکنش روانی پرنس هری است که از گذشته و بعد از مرگ مادرش با او همراه است اما از طرف دیگر گفته شده مگان و کیت همسران دو شاهزاده هم رابطه خوبی با هم ندارند و کمتر در مراسم ها مشترکند حضور می یابند.

انتهای پیام/

آشوب در خانواده سلطنتی که منشا آن مگان است

نظر شما