شناسهٔ خبر: 29881787 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

تابش در گفت‌و‌گو با میزان:

بر اساس یک سناریو یک تیم قهرمان می‌شود و ما باید برای دومی بجنگیم/ اولین نارنجک را هواداران پرسپولیس پرتاب کردند/ اخراج کی‌روش توسط تیم حریف برنامه ریزی شده بود/ آنهایی که به اتوبوس پرسپولیس سنگ زدند دشمن سپاهان هستند

خبرگزاری میزان- مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه سپاهان نسبت به پنالتی که به اشتباه توسط داور به سود پرسپولیس گرفته شد و حواشی پس از بازی و ... واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

مسعود تابش در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، درباره دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس و بویژه پنالتی که برای پرسپولیسی‌ها گرفته شد، صحبت‌هایی را مطرح کرد.

سنارویی تعریف شده که یک تیم قهرمان و ما و دیگر تیم‌های مدعی برای دومی بجنگیم
مدیرعامل باشگاه سپاهان در این زمینه اظهار داشت: ما فقط به اشتباه داوری که در این بازی رخ داد کاری نداریم شما نگاه کنید چند امتیاز از بابت اشتباهات داوری سپاهان متضرر شده است. ای کاش از سیستم VAR در لیگ ما استفاده شود تا این اشتباهات به حداقل برسد. در مورد پنالتی هم که به سود پرسپولیس گرفته شد همه کارشناسان اذعان داشتند که ابتدا منشا روی بازیکن ما مرتکب خطا شد و نباید این پنالتی را فغانی می‌گرفت. من فکر می‌کنم سنارویی تعریف شده که یک تیم قهرمان شود و ما و دیگر تیم‌های مدعی برای دومی در لیگ بجنگیم.

نگاه کنید در چهار بازی اخیر یک تیم اشتباهات داوری به سود کدام تیم بوده است
وی افزود: شما نگاه کنید در چهار بازی اخیر یک تیم مقابل پیکان، ماشین‌سازی، تراکتورسازی و سپاهان اشتباهات داوری به سود کدام تیم بوده است. در این بین آقای برانکو هم بعد از بازی با ذوب‌آهن در مورد مسائل داوری فرار رو به جلو انجام داد و از آن به بعد همه چیز به نفع آن تیم رقم خورد. من اصلا تعجب می‌کنم با این شرایط داوری چگونه صدر جدول هستیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد اینکه قلعه‌نویی در نشست خبری بعد از بازی شرکت نکرد چون برانکو در اظهار نظری در گذشته گفته بود در سیرک شرکت نمی‌کنم، تصریح کرد: در این مورد باید از خود قلعه نویی بپرسید و اما تا جایی که من می‌دانم او از بابت چنین موضوعی ناراحت بوده است.

قطعا از طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان در نیم فصل دوم بهره برداری می‌کنیم
وی در مورد اینکه چه زمانی از طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان بهره برداری می‌شود و این ورزشگاه به این بازی نرسید تاکید کرد: قطعا طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان در نیم فصل دوم قابل بهره‌برداری خواهد بود. مطمئن باشید اگر به بازی پرسپولیس می‌رسید ورزشگاه کاملا پر می‌شد. سپاهان آنقدر هوادار دارد که یک ورزشگاه 120 هزارنفری کاملا پر شود. مشکلی که درحال حاضر وجود دارد این است که شرکت توسعه و تجهیز ابتدا باید این ورزشگاه را به شرکت فولاد مبارکه سپاهان و باشگاه ما تحویل دهد و ما به شروع هزینه کردن در آن کنیم و در حال حاضر هزینه هایی که انجام دادیم قابل حسابرسی نیست.

اولین نارنجک را هواداران پرسپولیس پرتاب کردند و این باشگاه باید دو میلیون دلار جریمه شود
تابش در مورد صحنه‌های زشتی که در حاشیه بازی دیروز در ورزشگاه نقش جهان در اثر پرتاب مواد محترقه و نارنجک پیش آمده بود تاکید کرد: ما چنین حرکات زشتی را کاملا محکوم می‌کنیم اما اولین نارنجک را هواداران پرسپولیس پرتاب کردند و اگر قرار باشد جریمه‌ای در کار باشد این باشگاه باید دو میلیون دلار جریمه شود.

اخراج کی‌روش استنلی توسط تیم حریف کاملا برنامه ریزی شده بود
وی در مورد اخراج کی‌روش استنلی و اینکه تکسیرا در نشست خبری بعد از بازی گفته بود به این بازیکن تاکید کردیم درگیر نشود خاطر نشان کرد: اخراج کی‌روش استنلی کاملا برنامه ریزی شده بود و از قبل از بازی ما مطلع بودیم که تیم حریف چنین برنامه‌ای دارد. شما نگاه کنید که کارت زرد اول را این بازیکن به چه دلیل گرفت و در مورد فحاشی هم که می‌گویند به بازیکن حریف کرده این موضوع درست نیست او فقط به فغانی می‌گفت به زبان انگلیسی که نگاه کنید بازیکن حریف چگونه فحاشی می‌کند. فردوسی پور که استاد لب‌خوانی است و در برنامه خود بررسی کند که آیا کی‌روش فحاشی کرده است؟

دادکان تماس گرفت و گفت مصاحبه‌اش مربوط به 14 سال پیش است و نمی‌دانم چرا الان دوباره منتشر کرده‌‌اند
وی در مورد اظهار نظر اخیری که در فضای مجازی و از سوی برخی رسانه‌ها  از سوی دادکان در مورد باشگاه سپاهان مطرح شد، تاکید کرد: اول اینکه اظهار نظر دادکان مربوط به 14 سال پیش است که آن زمان اصلا باشگاه سپاهان زیر مجموعه شرکت فولاد مبارکه سپاهان نبوده و سیمان سپاهان بوده و من نمی‌توانم در مورد صحت و سقم اظهارات او نظری بدهم  اما مهمتر اینکه دادکان از دوستان قدیمی و خوب من است و در تماس تلفنی که با من داشت گفت این مصاحبه مربوط به 14 سال پیش بوده و نمی‌دانم چرا الان آن را دوباره منتشر کرده‌اند؟

اینکه بازیکن پرسپولیس در هتل مورد ضرب و شتم قرار گرفت و گاز اشک‌آور زده شد به هیچ وجه درست نیست
مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد اظهارات پرسپولیسی‌ها که گفته‌اند بعد از بازی اتوبوس آنها از سوی هواداران سپاهان مورد اصابت سنگ قرار گرفته تاکید کرد: اول اینکه پرسپولیسی‌ها تصمیم گرفتند هتل محل اقامت خود را در شاهین شهر که در سی کیلومتری اصفهان است بگیرند که به نظر من تصمیم درستی نبود واگر شب قبل از بازی اطراف هتل سر و صدایی بود خود هواداران پرسپولیس بودند که بازیکنان از آنها خواستند بروند تا اعضای تیم بتوانند راحت استراحت کنند. این صحبت‌ها هم که بازیکن پرسپولیس در هتل مورد ضرب و شتم قرار گرفت و گاز اشک‌آور زده شد به هیچ وجه درست نیست و  توسط مقامات انتظامی شاهین شهر رد شده است.

آنهایی که به اتوبوس پرسپولیس سنگ پرتاب کردند هوادار ما نیستند و دشمن سپاهان هستند
وی ادامه داد: اینکه یکی دو نفر در شاهین شهر به سمت اتوبوس پرسپولیس سنگ پرتاب کرده و باعث شدند شیشه اتوبوس این تیم ترک بخورد از نظر ما محکوم است و مطمئن باشید این افراد نه تنها هوادار سپاهان نیستند بلکه دشمن ساهان هستند. متاسفانه در برخی از شهرها این اتفاقات برای تیم ما هم افتاده و باید با برنامه ریزی و فرهنگ سازی درست این مشکلات را در فوتبال ایران ریشه‌کن کرد.

انتهای پیام/

نظر شما