شناسهٔ خبر: 29881296 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

وام فرهیختگان در دوره جدید مدیریت شهری به متقاضیان اعطا می‌شود

همشهری‌آنلاین: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از اعطا وام فرهیختگان به متقاضیان در دوره جدید مدیریت شهری خبر داد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش شهرنوشت به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، ولی‌الله شجاع پوریان با اشاره به نشست مشترک کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: طی این نشست نحوه از سرگیری اعطا وام فرهیختگان در مورد بررسی قرار گرفت.

او  افزود: در این نشست ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ۸ ساله کمیته وام فرهیختگان توسط مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران، در خصوص چگونگی ادامه روند پذیرش درخواست‌های جدید بحث و تبادل نظر  شد.

به گفته شجاع پوریان، طی این نشست ضمن آسیب‌شناسی شرایط اختصاص وام به متقاضیان بر ضرورت اصلاح روند سابق و کوتاه شدن فرآیند اجرای درخواست متقاضیان تاکید شد.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران با بیان این‌که وام کمیته فرهیختگان به گروه‌های نویسندگان، هنرمندان، اصحاب رسانه، ورزشکاران و فعالان قرآنی مذهبی اختصاص می‌یابد؛ خاطرنشان کرد: متقاضیان پس از اعلام آغاز پذیرش، برای درخواست وام مدارک مورد نظر را ارائه دهند و پس از بررسی و نهایی شدن روال قانونی، برای دریافت وام به بانک مورد نظر مراجعه می‌کنند.

لازم به ذکر است نشست کمیته وام فرهیختگان با حضور شجاع پوریان معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، محمدجواد حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر، احمد مسجد جامعی، حسن خلیل آبادی و الهام فخاری از اعضا کمیسیون فرهنگی شورا و ابوالفضل رفیع مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران برگزار شد.

برچسب‌ها:

نظر شما